Okay da, så almindeligt tøj?
Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 23:58

Er der nogen der har nogle gode forslag til, hvor man kan købe ganske
almindelige sweatshirts i sorte eller hvide uden tekst/logoer på i
København? Jeg kan intet finde. Træningsbukser som ikke koster det hvide ud
af øjnene til styrketræning, ville også være værdsat

Thomas

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 06-03-04 00:09

I news:404905ff$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk <Thomas> <Thomas>
skrev:

> [...]
> København? Jeg kan intet finde. Træningsbukser som ikke koster det
> hvide ud af øjnene til styrketræning, ville også være værdsat

Genbrug?
Så kan man endda få mærkevarer til en rimelig pris :)

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-04 10:03

> Genbrug?
> Så kan man endda få mærkevarer til en rimelig pris :)

Det har jeg selvfølgelig ikke overvejet. Findes der andre slags butikker end
Uff til den slags?

Thomas

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 06-03-04 10:11

I news:404993e0$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk <Thomas> <Thomas>
skrev:

> Det har jeg selvfølgelig ikke overvejet. Findes der andre slags
> butikker end Uff til den slags?
>
> Thomas

Dansk Røde Kors, Folkekirkens Nødhjælp o.m.a.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-04 11:13

> Dansk Røde Kors, Folkekirkens Nødhjælp o.m.a.

Tak for forslaget, jeg vil da prøve at se om jeg kan finde noget der så.

Thomas