kender du disse?
Fra : js

Dato : 05-03-04 22:41

Hej alle i gruppen. Der må være mange naturelskere/kendere i denne gruppe.
Mon nogen kan stille min nysgerrighed? Jeg så disse småkravl på stranden
første gang for vel ca. 3 uger siden. Tog kameraet med og fik nogle fotos
her forleden. Er de mon til at genkende? Rejeyngel? Tanglopper? Fiskeyngel?

Evt. forslag til anden og mere relevant gruppe?

Tak - og venlig hilsen uh

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=139925&kode=

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=139926&pre_v=5152&pos_v=139
926&kode=

også sendt til dk.fritid.foto!

Fra : Kim

Dato : 05-03-04 23:20

Hmm. Prøv at spørge biologen på www.fiskemagasinet.dk han plejer at kunne
trylle noget frem.

Fra : js

Dato : 07-03-04 00:04

Hej Kim. Tak skal du have, jeg har videresendt spørgsmålet til biologen.

Venlig hilsen uh

Fra : Kim

Dato : 05-03-04 23:27

http://www.fiskemagasinet.dk/biolog/index.php

Fra : Kim

Dato : 07-03-04 06:41

Hej UH.
Smider du lige resultatet herind når du får svar? Jeg vil også gerne vide
hvad det er.
Hilsen
Kim

Fra : mikkel paulsen

Dato : 18-03-04 01:27

"Kim" <kjahnsen@mail.tdcadslfjern.dk> wrote in message news:<8pB2c.982$5m4.130@news.get2net.dk>...
> Hej UH.
> Smider du lige resultatet herind når du får svar? Jeg vil også gerne vide
> [...]

jeg spørger den gamle mand af havet "min far" han arbejder på DFU som
marine biolog, han ved alt det man ikke gider vide om små kryb i vand.

Fra : mikkel paulsen

Dato : 19-03-04 18:06

mikkel_paulsen@hotmail.com (mikkel paulsen) wrote in message news:<a7ec204f.0403171627.168e08d@posting.google.com>...
> [...]
> > >

> jeg spørger den gamle mand af havet "min far" han arbejder på DFU som
> marine biolog, han ved alt det man ikke gider vide om små kryb i vand.

det er svært at se siger han, men han mener det er tanglopper de
findes også i en grå udgave