Agfa scanne
Fra : "Tobias Loui Nordgaa~

Dato : 25-04-01 14:27

Hvor finder jeg agfa scannere. (hvilken butik)
Jeg bor i odense. Har kigget i merlin og fona og lign. Men kan ikke rigtig finde en forhandler..
Ved godt at den er til at få på nettet, men vil helst købe den lokalt i tilfælde af reklamation

Venlig hilsen Tobias

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 26-04-01 14:09

""Tobias Loui Nordgaard"" <n98tln@nat.sdu.dk> skrev i en meddelelse news:001001c0cd8b$69bb3a80$728ee182@nat.sdu.dk...
>Hvor finder jeg agfa scannere. (hvilken butik)

Prøv El-Giganten, findes den ikke i Odense ?

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Nick Keller

Dato : 26-04-01 14:13

Jeg kan bestille den model hjem, som du er interesseret i, hvis du ikke
finder den andre steder.

--
Venlig hilsen / Regards

Nick Keller
Marketingkoordinator
Multimedia World A/S
Bjarne Duelund <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:S5VF6.61451$o4.5342651@news010.worldonline.dk...

Fra : TOBIAS / JULIE NORDG~

Dato : 26-04-01 20:57

Tak, men vi har lige været ude og købe en scanner idag.
Det blev en Hp 2200 i stedet, den var rimelig bilig (777,-), ok anmeldelser i World pc.
Så nu prøver vi lidt med den.

--
Posted from richardson.uni2.net [129.142.7.104]