sim-locked NOKIÁ 3210 & 3310
Fra : "Michael Nielsen"

Dato : 25-04-01 14:01

Jeg skal købe en NOKIA 3310 og vil gerne have fjernet sim-lock på den.
Jeg har også en NOKIA 3210 som skal sim-lockes.
Jeg er villig til at betale penge for at få det gjort...
Sunlight

--
Posted from 194.182.39.6 by way of fepE.post.tele.dk [195.41.46.137]

Fra : Møgelmose

Dato : 25-04-01 18:17

>Jeg skal købe en NOKIA 3310 og vil gerne have fjernet sim-lock på den.

Køb en 3330

>Jeg har også en NOKIA 3210 som skal sim-lockes.

Altså LÅSES?????
Har du et datakabel kan du jo gøre det selv du skal bare være fumlefingret
nok
Jeg foreslår "Nokia Tool (build 03X)" Da det er et meget brugervenligt
program der giver adgang til mange ting og f.eks alle låsene i
telefonen.....

>Jeg er villig til at betale penge for at få det gjort...

Det kan ikke komme hen og koste ret meget hvis din 3210 er under 5.31...
ellers er der risiko for afbrænding af eeprommer...!
for 33X0 kan jeg foreslå her fra gruppen : Devoted, Lasse Hedegård og der er
vist også en der hedder SYL det er dem man hører mest om.......

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-04-01 18:21

Møgelmose skrev:

>Altså LÅSES?????

Kunne jeg ikke forestille mig - tror du ikke det er en tyrkfejl?
Men det _kan_ da være - det er set før :)

>Jeg foreslår "Nokia Tool (build 03X)" Da det er et meget brugervenligt
>program der giver adgang til mange ting og f.eks alle låsene i
>telefonen.....

Men pas nu på...
Når man først har låst telefonen (og måske låst den til et forkert
netværk), så er det umiddelbart ikke muligt at åbne den igen (kommer
an på versionen af telefonen). Så vær sikker på hvad du laver.

>Det kan ikke komme hen og koste ret meget hvis din 3210 er under 5.31...
>ellers er der risiko for afbrænding af eeprommer...!

Ikke hvis man bruger det rigtige udstyr. Det er de løsninger med alm.
datakabel der er lidt halvfarlige.

>for 33X0 kan jeg foreslå her fra gruppen : Devoted, Lasse Hedegård og der er
>vist også en der hedder SYL det er dem man hører mest om.......

Jeg kan nu låse andet end 33X0 op :) Og mit efternavn staves med to
a'er :) Men takker...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Møgelmose

Dato : 25-04-01 18:42

>Jeg kan nu låse andet end 33X0 op :) Og mit efternavn staves med to
>a'er :) Men takker...

Ja det ved jeg godt men mine tanker fløj lige nu rundt omkrin 33X0'erne og
så skrev jeg ikke de andre modeller på Hvad er det for noget med nogle
problemer med 8850??? jeg har hørt at flasher programmet kan finde på at
fucke den helt op er det rigtigt
Det kan jo være programmørene der har gjort det Misundelse er jo en grim
ting

Har du fået SDSL eller ADSL jeg synes du er begyndt og svare på flere og
fler espørgsmål ))

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-04-01 18:55

Møgelmose skrev:

>Hvad er det for noget med nogle
>problemer med 8850??? jeg har hørt at flasher programmet kan finde på at
>fucke den helt op er det rigtigt

Det har jeg ikke hørt om...

>Det kan jo være programmørene der har gjort det Misundelse er jo en grim
>ting

Hvilke programmører? Nokias, eller dem der laver unlocking-softwaren?

>Har du fået SDSL eller ADSL jeg synes du er begyndt og svare på flere og
>fler espørgsmål ))

Jeg har haft NetExpres i et lille halvt år nu :)
Og lige for tiden har jeg tit fri om dagen, da jeg er ved at være
færdig med studiet for i år. Så er der lige div. projekter, en
friluftstur, og x-amner!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : cchili

Dato : 07-06-01 16:13

Hej "Lasse Hedegaard"!

Hvad skal du have for at unlocke en 3330?

Hvor i landet bor du henne?

VH.

Lazio :)

http://www.kandu.dk/

Fra : Asbjørn Mejnertsen

Dato : 07-06-01 16:26

Jeg kan også klare den telefon for dig, hvis det har interesse.
Jeg tager 150,- for at gøre det og jeg bor i Lyngby.

--
MVH/Regards
Asbjørn Mejnertsen

asbjoern@mejnertsen.dk
ICQ UIN#: 2602283
--
Jeg fjerner simlåsen på de fleste Ericsson og Nokia telefoner mens du
venter. Jeg bor i Lyngby - http://simlock.subnet.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-04-01 20:00

"Michael Nielsen" skrev:

>Jeg skal købe en NOKIA 3310 og vil gerne have fjernet sim-lock på den.
>Jeg har også en NOKIA 3210 som skal sim-lockes.
>Jeg er villig til at betale penge for at få det gjort...

Man bedes bemærke at der meget snart kommer en gruppe specielt
til unlock-spørgsmål hvis den ikke allerede er kommet. Den
hedder: dk.teknik.telefoni.mobil.unlock.

--
Bertel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-04-01 20:01

Bertel Lund Hansen skrev:

>Man bedes bemærke at der meget snart kommer en gruppe specielt
>til unlock-spørgsmål hvis den ikke allerede er kommet. Den
>hedder: dk.teknik.telefoni.mobil.unlock.

Den ER oprettet, men der går jo som regel altid et par dage eller en
uge før de fleste udbydere har fået den oprettet. TDC har oprettet
den.

venligst,
Lasse Hedegaard