Aftryk af fod :-)
Fra : Niels T

Dato : 05-03-04 14:09

Hejsa NG!

Mener at jeg for lang tid så, at man kunne få taget et aftryk af sine
fødder - således at man senere altid ville kunne bestille sko hjem i den
helt rigtige størrelse/pasform..

Kan i huske hvilken butik(-kæde) eller mærke som tilbød dette?

Undskyld hvis det er den forkerte ng, men jeg kunne ik finde nogle bedre

-På forhånd tak,
Niels T, Århus

fut: dk.fritid

Fra : Brian Jensen

Dato : 05-03-04 16:49

On Fri, 5 Mar 2004 14:09:18 +0100, Niels T wrote:

> Hejsa NG!

Hej.

> Mener at jeg for lang tid så, at man kunne få taget et aftryk af sine
> fødder - således at man senere altid ville kunne bestille sko hjem i den
> helt rigtige størrelse/pasform..

Jeg har ikke hørt om det før, men umiddelbart tro jeg da at det er en
god ide..

> Kan i huske hvilken butik(-kæde) eller mærke som tilbød dette?
>
> Undskyld hvis det er den forkerte ng, men jeg kunne ik finde nogle bedre

Der er også efterhånden et ret stort udvalg af grupper.
Jeg mener at dit emne dækkes bedre af dk.forbruger

> fut: dk.fritid

Øhhhh
- Nå, ligemeget, prøv i dk.forbruger

--
Mvh.: Brian Jensen - www.briannospam.dk

Fra : Krumme

Dato : 06-03-04 08:22

Ved at Magasin på Kongens Nytorv i København tilbyder det, mener firmaet
hedder left foot.

Hygge

Krumme

Fra : Niels T

Dato : 08-03-04 00:47

> Ved at Magasin på Kongens Nytorv i København tilbyder det, mener firmaet
> hedder left foot.

Takker - det vil jeg prøve

Hygge,
Niels T

Fra : Rene

Dato : 06-03-04 08:43

> [...]
> helt rigtige størrelse/pasform..
>
> Kan i huske hvilken butik(-kæde) eller mærke som tilbød dette?

Left foot company
Custom-made shoes, perfect fit
Magasin du Nord
Kongens Nytorv 13
+45 33 18 20 20
www.leftfootcompany.com

Om de stadig gør det ved jeg ikke. Om det er godt ved jeg heller ikke da
jeg aldrig har prøvet eller hørt fra nogle der har prøvet. Men du er
velkommen til at dele dine erfaringer hvis du kaster dig ud i det ;)

Rene

Fra : Krumme

Dato : 07-03-04 08:33

Jeg var derinde i går, og de tilbyder det stadig. Min svoger har købt et par
af deres sko, men han var ikke synderligt tilfreds.
Personligt køber jeg hvis og når jeg har muligheden for det sko i London på
udsalg. Mærker der kan anbefales er: Tricket, Crockett & Jones men de koster
også fra 1000 og opefter.....

Hygge

Krumme