Postboks?
Fra : FatPete

Dato : 05-03-04 14:02

Har lige nogle spørgsmål angående oprettelse af en postboks.

Hvis jeg opretter en postboks, er det så ALT min post, altså det som normalt
ville blive sendt til min adresse, som bliver sendt til min postboks? Eller
er det kun det som jeg vælger at der skal sendes dertil?

Er jeg 100 % anonym? Hvis en person skal sende noget til min postboks, kan
vedkommende så finde frem til mit navn og adresse? Altså ved hjælp af
postboks nummeret?

Bær over med mig. Har ingen forstand på sån noget her!

Mvh Peter

Fra : H.S.

Dato : 05-03-04 15:35

"FatPete" <Fedepede@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Eller
> er det kun det som jeg vælger at der skal sendes dertil?

Nej, kun den post som sendes til postboksen.

> Er jeg 100 % anonym? Hvis en person skal sende noget til min postboks, kan
> vedkommende så finde frem til mit navn og adresse? Altså ved hjælp af
> postboks nummeret?

100% anonym er du ikke, posthuset ved jo hvem der 'ejer' postboksen. - Men
alm mennesker kan ikke se det.

Fra : FatPete

Dato : 05-03-04 16:01

> 100% anonym er du ikke, posthuset ved jo hvem der 'ejer' postboksen. - Men
> alm mennesker kan ikke se det.

Ok. men kan personen som sender noget til postboksen, få oplyst hvem der
ejer postboksen, hvis han ønsker det?

Fra : Christian Joensen

Dato : 06-03-04 14:31

Men

> Ok. men kan personen som sender noget til postboksen, få oplyst hvem der
> ejer postboksen, hvis han ønsker det?

Jeg kan ikke give dig svaret på spørgsmålet, men hvis det er katatrofalt for
dig at du identificeres som ejer af postboksen så hold dig fra projektet.
Man kan altid med rette spørgeteknik o.s.v. (social engineering) vriste
svaret ud af en virksomhed som Post Danmark, hvis man ellers vil og er
villig til at forsøge.