Røde hunde
Fra : HappyHenrik.dk

Dato : 05-03-04 11:09

Min kæreste er lidt nervøs - hun er i 23. uge og er begyndt at få noget
udslæt på maven lige omkring navlen.

Det klør helt vildt og ligner varmepletter.

Er det naturligt eller bør hun få tjekket om hun er ved at få røde hunde ?

henrik

Fra : Tine Andersen

Dato : 05-03-04 12:00

"HappyHenrik.dk" <ask@me.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det klør helt vildt og ligner varmepletter.
>
> Er det naturligt eller bør hun få tjekket om hun er ved at få røde hunde ?

Blev hun ikke checket for resistens, da hun blev gravid? (det hedder rubella
i fagsprog).

Men bliv dog checket alligevel - en nervøs gravid kæreste er ikke til at
spøge med.

Tine

Fra : HappyHenrik.dk

Dato : 05-03-04 12:38

Tine Andersen wrote:
> [...]
> rubella i fagsprog).
>
> Men bliv dog checket alligevel - en nervøs gravid kæreste er ikke til

Hej Tine

Hun ringede til lægen, der bad hende komme forbi - hun har lige fået at vide
at det er falsk alarm :0)

Puha....

Henrik

Fra : Tine Andersen

Dato : 05-03-04 12:49

> Hej Tine
>
> Hun ringede til lægen, der bad hende komme forbi - hun har lige fået at
> [...]

Det var jo dejligt. Det var godt, I checkede.

Tine