windowsprogram i Linux
Fra : tux

Dato : 04-03-04 23:46

Kan man downloade windowsprogrammet First Class Client og så køre det i
Linux (Mandrake 9.1)?
tux

Fra : Peter Mogensen

Dato : 04-03-04 23:54

tux wrote:

> Kan man downloade windowsprogrammet First Class Client og så køre det i
> Linux (Mandrake 9.1)?

Min kæreste har anvendt FC med Mandrake.
Jeg _mener_ at hørt om folk, der havde fået det til at køre under WINE, men
min kæreste brugte nu web-klienten, så så vidt jeg ved virkede
tildredsstillende.

Peter

Fra : tux

Dato : 04-03-04 23:50

> Jeg _mener_ at hørt om folk, der havde fået det til at køre under WINE

kan du give mig en henvisning?
) tux

Fra : Claus Larsen

Dato : 06-03-04 17:05

tux wrote:

> kan du give mig en henvisning?
> ) tux

Alt hvad der er værd at vide om wine findes her:

www.frankscorner.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-03-04 12:40

Du mener vist http://www.frankscorner.org
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Martin Bech

Dato : 05-03-04 18:29

In article <c28bhq$924$1@sunsite.dk>, tux <tux@mail.dk> wrote:

> Kan man downloade windowsprogrammet First Class Client og så køre det i
> Linux (Mandrake 9.1)?

Der findes faktisk en linux udgave af FirstClass klienten.
--
Med venlig hilsen / Greetings from

Martin Bech
http://www.MartinBech.dk Mail: Remove XYZ from mail address.

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 06-03-04 17:08

Martin Bech wrote:

> Der findes faktisk en linux udgave af FirstClass klienten.
Og den fungerer rent faktisk :)

--
Magnus Pedersen
No trees were killed in the sending of this message.