fatal error
Fra : René Andersen

Dato : 04-03-04 19:24

Hejsa

hvorfor kommer visual c++ med følgende fejl når jeg compilerer:

fatal error C1010: unexpected end of file while looking for precompiled
header directive

håber nogen ka komme med et hurtigt svar.

Mvh
René

Fra : René Andersen

Dato : 04-03-04 20:23

Jeg får desuden en masse fejl når jeg includer winioctl.h i mit projekt.

Fra : Nicolai Hansen

Dato : 05-03-04 08:31

> hvorfor kommer visual c++ med følgende fejl når jeg compilerer:
>
> fatal error C1010: unexpected end of file while looking for precompiled
> header directive

Det plejer vist at skyldes at MSVC++ tror at den skal finde en
pre-compiled header fil som ikke eksisterer.

Højreklik på dit projekt navn i filoversigten til venstre og vælg
settings. Gå til C/C++ tab'en. Vælg precompiled headers i category.
Flyt markeringen til "do not use precompiled headers".
Dette virker selvfølgelig ikke HVIS du vil bruge en pre-compiled
header :)

Fra : Troels Thomsen

Dato : 05-03-04 09:15

> fatal error C1010: unexpected end of file while looking for precompiled
> header directive

Hvis du har brugt wizarden til at lave et konsolprogram mener jeg det er
stdafx.h den mangler.

mvh Tpt