Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~
Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 04-03-04 17:01

Vel, egentlig siger jeg vel, ja, ja. Ud at finde en længere ledning.
--
Svend Olaf

Fra : John Frandsen

Dato : 04-03-04 17:15

"Svend Olaf Mikkelsen" <svolaf@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse
> Vel, egentlig siger jeg vel, ja, ja. Ud at finde en længere ledning.
Jamen..... OK da???

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-03-04 18:52

Den Thu, 04 Mar 2004 16:00:57 GMT, skrev svolaf@inet.uni2.dk (Svend
Olaf Mikkelsen) :

>Vel, egentlig siger jeg vel, ja, ja. Ud at finde en længere ledning.

Der skulle være noget hjælp her Svend!:

http://www.scthanshospital.dk/skthans.nsf/Skalkategorier/velkomst

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 04-03-04 19:05

On Thu, 04 Mar 2004 18:51:49 +0100, Palle Jensen
<palle.jensen@tiscali.invalid> wrote:

>Der skulle være noget hjælp her Svend!:
>
>http://www.scthanshospital.dk/skthans.nsf/Skalkategorier/velkomst

Det er mistænkeligt ud. Jeg vil heller have et link til en beskrivelse
af TDC's produkter.
--
Svend Olaf

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-03-04 20:30

Den Thu, 04 Mar 2004 18:05:04 GMT, skrev svolaf@inet.uni2.dk (Svend
Olaf Mikkelsen) :

>Det er mistænkeligt ud. Jeg vil heller have et link til en beskrivelse
>af TDC's produkter.

Hmm....

http://www.lazylaces.com/56Kmodem/

?

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-03-04 19:25

svolaf@inet.uni2.dk (Svend Olaf Mikkelsen) skrev:

> Det er mistænkeligt ud. Jeg vil heller have et link til en
> beskrivelse af TDC's produkter.

De står da ellers og mangler nogle forsøgsaber på Sct. Hans, var det
ikke noget?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 04-03-04 19:40

On 4 Mar 2004 18:25:20 GMT, "Morten Bjergstrøm"
<nospam01@miljokemi.dk> wrote:

>De står da ellers og mangler nogle forsøgsaber på Sct. Hans, var det
>ikke noget?

http://www.scthanshospital.dk/catalog.nsf/HSResults?SearchDomain&Query=([DbCategories]%20CONTAINS%20("Sct.%20Hans%20Hospital"))%20%20AND%20(%28fors%F8gsaber%29)%20AND%20NOT%20((notsearchable))&SearchOrder=1&SearchWV=TRUE&SearchThesaurus=FALSE&SearchFuzzy=FALSE&Start=1&Count=20&SearchEntry=HSResultEntry&Scope=1

Jeg ved ikke rigtigt om jeg er i humør til pjat. Mener du
forsøgspersoner?
--
Svend Olaf

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-03-04 19:58

> Jeg ved ikke rigtigt om jeg er i humør til pjat. Mener du
> forsøgspersoner?

Jeg mener det jeg skrev. Men det er rent pjat
(Jeg håber det er i orden)

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 04-03-04 20:25

On 4 Mar 2004 18:57:39 GMT, "Morten Bjergstrøm"
<nospam01@miljokemi.dk> wrote:

>Jeg mener det jeg skrev. Men det er rent pjat
>(Jeg håber det er i orden)

Du er hermed autoriseret til at pjatte overfor mig og at betragte alt
jeg skriver i *.udbydere.* som fjant.

Sagens fakta er i øvrigt at jeg er nødt til at ringe op med modem til
Uni2 for at kunne sende mail pga. TDC's uovervejede og ubeskrevne
filtre.
--
Svend Olaf

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-03-04 22:05

> Du er hermed autoriseret til at pjatte overfor mig og at betragte alt
> jeg skriver i *.udbydere.* som fjant.

Tak tror jeg nok

> Sagens fakta er i øvrigt at jeg er nødt til at ringe op med modem til
> Uni2 for at kunne sende mail pga. TDC's uovervejede og ubeskrevne
> filtre.

smtp.mail.dk er helt udelukket? Hvis ja så er dit Arrgh (jeg har sparet
lidt på r'erne) helt på sin plads.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 04-03-04 22:33

On 4 Mar 2004 21:05:08 GMT, "Morten Bjergstrøm"

>smtp.mail.dk er helt udelukket? Hvis ja så er dit Arrgh (jeg har sparet
>lidt på r'erne) helt på sin plads.

Det er da muligt jeg kunne omgå filteret, hvis jeg vidste lidt om
hvilke kriterier det sorterer efter. Men det indtryk jeg har er at de
har et par nybegyndere til at rode med det, og de må lave det om fra
time til time som de lyster. Er det ikke 357 kr. om måneden vi betaler
for det her, eller deromkring.
--
Svend Olaf

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-03-04 22:35

> Det er da muligt jeg kunne omgå filteret, hvis jeg vidste lidt om
> hvilke kriterier det sorterer efter.

Ja det er jo ikke til at sige.

> Men det indtryk jeg har er at
> de har et par nybegyndere til at rode med det, og de må lave det
> om fra time til time som de lyster. Er det ikke 357 kr. om måneden
> vi betaler for det her, eller deromkring.

350,- betaler jeg vidst stigende til 359,- til sommer.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 04-03-04 23:14

Morten Bjergstrøm wrote:

> [...]

Følgende bliver sorteret fra: .bat|exe|com|cmd|scr|vbs|pif|wsc|wab|scr_|zip

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 04-03-04 23:23

On Thu, 04 Mar 2004 23:13:44 +0100, "Jan G. Nielsen" <no@mail.net>
wrote:

>Følgende bliver sorteret fra: .bat|exe|com|cmd|scr|vbs|pif|wsc|wab|scr_|zip
>
>--
>Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

OK. Det var kl. 23.13. Hvad så nu? (Hvor det i parentes bemærket ikke
passer).

Men tak for forsøget.
--
Svend Olaf

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 05-03-04 09:34

"Jan G. Nielsen" <no@mail.net> skrev:

> Følgende bliver sorteret fra:
> .bat|exe|com|cmd|scr|vbs|pif|wsc|wab|scr_|zip

..zip filteres ikke udgående men muligvis indgående på TDCs adresser.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 05-03-04 09:55

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote in message

> .zip filteres ikke udgående men muligvis indgående på TDCs adresser.

Findes der nogen officiel artikkel på tdc.dk hvor der står hvad der bliver
filtrerret på?

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 07-03-04 02:02

On Fri, 5 Mar 2004 09:55:27 +0100, "Dennis Pedersen"
<usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote:

>Findes der nogen officiel artikkel på tdc.dk hvor der står hvad der bliver
>filtrerret på?

Selvfølgelig ikke. Der er en artikel på Computerworld der antyder at
zip filer pakket med ældre zip programmer filtreres fra:

http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=22860

Men det passer heller ikke.
--
Svend Olaf

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 06-03-04 16:32

On 5 Mar 2004 08:33:53 GMT, "Morten Bjergstrøm"
<nospam01@miljokemi.dk> wrote:

>.zip filteres ikke udgående men muligvis indgående på TDCs adresser.

Der filtreres ikke kun på endelser. Ind og ud må antages at være det
samme.
--
Svend Olaf