Kan godt bruge lidt hjælp
Fra : Qbic - 6400

Dato : 04-03-04 12:51

Jeg har disse produkter.

Sitecom WL 120 - PCMCIA 100 Mbps
Sitecom WL 121 - PCI 100 Mbps
Sitecom WL 122 - Broadbandrouter 100 g+

Enhederne fungerer, men selv om jeg opstiller alle 3 enheder inden for få
meter fra
hinanden, ser det ud til at de kun vik connekte med 54 Mbps, ( Nyeste
drivere er installeret )
og nyeste firmware installeret.

Nede på processlinien vises at der er Connektet med 54 Mbps, er det den
hastighed jeg
er online med, eller kan det tænkes at den kun kan vise 54 Mbps, og
alligevel er på med
100 Mbps som enhederne skulle kunne klare ?

Har jeg mulighed for at tjekke hastigheden mellem acesspointen som er koblet
til en anden PC
via den indbyggede 100 Mbps switch ?

Jeg kan også se at der til diverse andre produkter er noget Hackware (
Firmware ) som gør
at der kan laves nogle forbedrede tilslutningsmuligheder. ?

Der er ikke drivere til LINUX, kan man anvende andre standard drivere ?

Produktet kan ses på http://www.sitecom.com

Ser ud til at de understøtter noget WIFI ( The Standards For Wireless
Fifidelity )
Hvad er det ?

Skal jeg udskifte til andet hardware ?

På forhånd Takker

Qbic Sønderborg
Tlf. 2336 4892

Fra : Qbic - 6400

Dato : 04-03-04 15:41

Jeg søger ikke en Internetforbindelse, eller Internetleverandører,
det er kun spørgsmålene jeg søger svar på.

PFT
Qbic - 6400
Tlf. 2336 4892