CC tilbud...råd
Fra : Jesper

Dato : 04-03-04 11:48

Howdy Folks

Jeg har kig på:

1024/128 til 395/md
2048/128 til 429/md

Vil den lille upload give problemer?
Specielt mht. 2mbit forbindelsen, for jeg har læst om nogle der påstår
den mindst burde være på 256 ved en 2mbit forbindelse....
I fald det betyder at man ikke kan udnytte "hele" båndbredden, hvor
stor praktisk effekt har det så?

Håber der er nogen der kan hjælpe

Fra : jack ryan

Dato : 04-03-04 13:44

"Jesper" <kemiker_fjern_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den mindst burde være på 256 ved en 2mbit forbindelse....
> I fald det betyder at man ikke kan udnytte "hele" båndbredden, hvor

lytter lige med her :) overvejre det samme tilbud

Jack Ryan

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 04-03-04 15:38

> [...]
> den mindst burde være på 256 ved en 2mbit forbindelse....
> I fald det betyder at man ikke kan udnytte "hele" båndbredden, hvor

På min gamle 1mbit forbindelse brugte jeg ca. 40-60kbit i upload når jeg
downloadede med 1mbit. Dvs. at 128kbit upload lige præcis burde være nok til
at downloade med 2mbit. Personligt er jeg glad for mere upload hvis man lige
skal sende et eller andet men det er jo op til den enkelte.

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domænedelen for email

Fra : Pedersen

Dato : 04-03-04 17:49

Vil også gerne høre fra andre som ved noget om denne 2048/128 forbindelse.
Evt. Nogle der har den.

Overvejer også tilbudet.

Tim

Fra : John

Dato : 05-03-04 20:21

"Pedersen" <t@t.de> skrev i en meddelelse
> Vil også gerne høre fra andre som ved noget om denne 2048/128 forbindelse.
> Evt. Nogle der har den.
>
> Overvejer også tilbudet.

Jeg har lige opgraderet til 2048/128 - og har cirka 2070 i upload og 205 i
download, så det er jo udemærket.

Mvh

John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-03-04 21:03

"John" <jk7410@hotmail.com> skrev :

>Jeg har lige opgraderet til 2048/128 - og har cirka 2070 i upload og 205 i
>download, så det er jo udemærket.

Det er da den omvendte verden...
--
Knud

Fra : Hans

Dato : 05-03-04 22:14

> Det er da den omvendte verden...

Ja, noget kunne tyde på han skulle prøve at vende stikproppen til routeren.

/ Hans

Fra : John

Dato : 05-03-04 22:24

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
> "Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, noget kunne tyde på han skulle prøve at vende stikproppen til
routeren.

LOL - det er naturligvis omvendt

Mvh

John

Fra : Pedersen

Dato : 06-03-04 17:45

Så fik jeg også opgraderet. Hastigheden er 2048 Download og 192 Upload. Så
det er okay. Kører fint her.

Og forøvrigt et godt tilbud..

Tim

Fra : S

Dato : 04-03-04 18:39

Jesper skrev news:t92e40hq5c09t3goa8njb39a1dlesaq1sm@4ax.com
> [...]
> den mindst burde være på 256 ved en 2mbit forbindelse....
> I fald det betyder at man ikke kan udnytte "hele" båndbredden, hvor

Jeg har "den lille" som jeg synes er alt for sløv i upload, hvorimod min
download sjældent bruges fuldt ud. Jeg har købt et halv års 2048/512, og
bagefter tager jeg en 1024/512 i stedet.

Tag den lille nogen tid, så kan du altid opgraderer senere gratis til den
større linie.

Fra : Morten Davidsen

Dato : 04-03-04 22:29

> [...]
> den mindst burde være på 256 ved en 2mbit forbindelse....
> I fald det betyder at man ikke kan udnytte "hele" båndbredden, hvor
Det er sandt,

CC's 2048/128 kører rent faktisk også 192 i upload, mens 1024/128 kun har
128 i upload.
Det er vist blevet inført da der netop var problemer med 2048/128
forbindelsen, men den har dog beholdt sit navn.

/MD

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-03-04 00:01

Er det officielt? Dvs. står det på www.cybercity.dk?

--
Jesper Lund

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-03-04 08:34

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> writes:

> Er det officielt? Dvs. står det på www.cybercity.dk?

Nej der står det ikke men det kan du se hvis du logger ind på
routeren. Et opkald til support kan også bekræfte det.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Jesper

Dato : 05-03-04 13:35

>Nej der står det ikke men det kan du se hvis du logger ind på
>routeren. Et opkald til support kan også bekræfte det.

Det lyder jo fint nok så man bedre kan udnytte forbindelsen, men jeg
har lige haft ringet til support og de vil ikke bekræfte det.
Jeg fik at vide at det kunne ske man fik mere (192 upload), men uden
garanti for det...

Jesper

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-03-04 23:18

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> wrote in message

> [...]
> Det er vist blevet inført da der netop var problemer med 2048/128
> forbindelsen, men den har dog beholdt sit navn.

Okay...

Men hvordan er den router der leveres med til forbindelsen? Levere de Zyxel
eller stadig Cisco.. Synes ikke jeg lige kan se noget på deres site...

Er der forresten nogen der ved hvordan man skal gøre når man har abonnement
hos et andet selskab og vil flytte til fx cybercity?

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 06-03-04 11:00

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> Men hvordan er den router der leveres med til forbindelsen? Levere de
> Zyxel eller stadig Cisco.. Synes ikke jeg lige kan se noget på deres
> site...

Som standard leveres Zyxel 650, men nogle vil opleve at modtage en Cisco
67x.
Begge routere dækker fint langt de flestes behov.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Towli

Dato : 06-03-04 16:44

Ansporet af nærværende tråd opgraderede jeg min 512/128 til 2048/128 (<- der
angivelig faktisk er 192).
Det spiller bare! Prøv det Prøv det 8)...

/T