WebSpeed opsætning
Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 04-03-04 08:25

Hej alle

Jeg ved dette er en xDSL gruppe, men der er så mange kloge hoveder her.

En kollega har TDC WebSpeed derhjemme og har nu købt sig en Linksys Router.
Har kan simpelthen ikke finde ud af at få sat den op så han får "hul
igennem".
Er der nogen der lige har grundindstillingerne? Husk det er WebSpeed - ikke
et TDC's xDSL produkt.

Cheers
Rolighed

Fra : Nic

Dato : 04-03-04 10:42

> En kollega har TDC WebSpeed derhjemme og har nu købt sig en Linksys
Router.
> Har kan simpelthen ikke finde ud af at få sat den op så han får "hul
> igennem".
Jeg satte den i kabelmodem'et, og så min maskine i routeren, og vupti,
det virkere.

Prøv at beskriv lidt mere

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 04-03-04 12:10

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in message

> Prøv at beskriv lidt mere

Hvad er forbindelsestypen eksempelvis... Vel ikke en PPPoE, oder?

Det er en ny Linksys router, så hvis du kender disse ved du nok hvilke ting
det er der skal sættes på forbindelses-siden i administrationen.

/Rolighed

Fra : jack ryan

Dato : 04-03-04 13:44

"René Rolighed Christensen" <spambox@free[remove]styler.dk> skrev i en
meddelelse news:4046d9de$0$1661$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]

> igennem".
> Er der nogen der lige har grundindstillingerne? Husk det er WebSpeed -

prøv at kikke i TDC Interne gruppe tele.kabelmoden der burte du kunne få
hjælp. ad andre bruger ad kabel modem og evt en tdc mand eller to. gruppen
var der ihverfald da jeg sidst havde tdc internet.

jack ryan