Har du GPS positioner i Lillebælt, hvor de~
Fra : Scanmaster Lui

Dato : 03-03-04 23:06

Er det dig der ligger inde med sådane oplysninger kunne det være dejligt
hvis du vil dele dem med mig/os andre.

Du kan evt skrive hvilke fiske man primært kan fange på de forskellige
positioner.

Mvh

Lui

Fra : Søren Nielsen

Dato : 06-03-04 12:12

du kunne evt. starte med at skrive nogen (?)
- har desværre ikke nogen selv, da jeg ikke har GPS

/Søren
"Scanmaster Lui @hotmail.com>" <scanmaster_lui<Fjerndette> skrev i en
meddelelse news:404656e1$0$13954$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Scanmaster Lui

Dato : 06-03-04 18:42

Hej Søren

Det kunne jeg såmendt nok ....
Men problemet er jeg ikke kender nogen endnu.
Så havde jeg oxo skrevet dem i det første indlæg ....

Men hvis du kender nogle steder der er gode, Så beskriv evt hvor det er og
så vil der nok være nogen incl. mig selv der kunne finde en ca position via
Det Levende Søkort.

/Lui