Telmore / TDC og lavere priser
Fra : Nic

Dato : 03-03-04 22:33

Efter TDC-købet af telmore forventer vi jo ikke lavere telmore-priser.

Skal vi så virkelig til at finde andre græsgange igen?

Sørgeligt eller? :(
--

Nic

(remove all xyz from email address to reply)

Fra : Georg

Dato : 03-03-04 22:51

Problemet er, at der er for mange udbydere til for få kunder.
Anlægsinvesteringerne i 4 mobilnet er omkring 16.000.000.000 Dkr. Hvem skal
betale? Det skal i sidste ende kunderne. Man kan sige, at der er for mange
telefoner fastnet/mobil til at teleselskaberne kan få en god forretnig ud af
det. På sigt, vil det faste net mere overgå til data (adsl/fibernet) og
mobiltelefonen blive den mest brugte telefon, målt på minutter. Der er ingen
tvivl om, at mobilminutterne vil blive på linie med de nuværende
fastnetpriser evnt. med flatrate som allerede nu tilbydes til erhverv.

Georg

Fra : Nic

Dato : 04-03-04 10:43

> Problemet er, at der er for mange udbydere til for få kunder.
Næppe - før kunne telmore godt følge med.

> Anlægsinvesteringerne i 4 mobilnet er omkring 16.000.000.000 Dkr.
Hvem skal
Hvor har du de tal fra?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-03-04 23:03

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in

> Efter TDC-købet af telmore forventer vi jo ikke lavere
> telmore-priser.
>
> Skal vi så virkelig til at finde andre græsgange igen?

Hva med bare at acceptere prisniveauet istedet ? :)

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/

Fra : Nic

Dato : 04-03-04 10:44

> Hva med bare at acceptere prisniveauet istedet ? :)

Jeg har ikke andet valg, men før fulgte telmore jo med de andre...

Fra : N. Christensen

Dato : 06-03-04 14:04

> Hva med bare at acceptere prisniveauet istedet ? :)

Lige mine tanker.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Tingholm

Dato : 10-03-04 13:29

> Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte
mig.

ic3@er4ic3.dk ??
er der noget der hedder er4 som er eldrevet ???
hvis man fjerner begge ic3'er (ved sq ikke om de er el-drevne) er det i
hvert fald ikke en gyldig e-mail mere...

jeg har set mange kreative måder at undgå spam-bot's men den her udelukker
vist også en del "ikke-tog-nørder"

Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @ "efternavn" .com

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-03-04 14:06

"Tingholm" <rendmig@tingholm.com> wrote in

> ic3@er4ic3.dk ??
> er der noget der hedder er4 som er eldrevet ???

ER4 er eldrevet, IC3 er dieseldrevet. (iflg.
http://dsb.dk/universer/trainspotting/)

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 03-03-04 23:03

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Efter TDC-købet af telmore forventer vi jo ikke lavere telmore-priser.

Nej kender man dem ret så bliver det nok noget med "vi vil ikke sætter
priserne yderliger ned, men udvikle nye produkter eller tjenester som de
kalder det, som man så kan købe ekstra."

> Skal vi så virkelig til at finde andre græsgange igen?

Hvorfor det, hvis blot Telmore ikke bliver forværret, er jeg stadig godt
tilfreds som Telmore kunde.

> Sørgeligt eller? :(

Altså hvis man høre til blandt de mennesker der hader Arla, TDC og Microsoft
samt andre store virksomheder, ja så er det sørgeligt, men måske mere for de
mennesker..*S*
Jeg valgte at blive kunde hos Telmore, pga den gode service og klart prisen.
Hvis det holder er jeg da ligeglad med hvem der ejer Telmore. Bliver det
bedre, ja så bliver jeg en gladere kunde, går det den anden vej, ja så er
det en situation man kan kigge på der.

Hvorfor skulle TDC ødelægge det Telmore har bygget op, nej vel...... det
ville være dårlig foretning.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Nic

Dato : 04-03-04 10:45

> [...]
> priserne yderliger ned, men udvikle nye produkter eller tjenester
som de
> kalder det, som man så kan købe ekstra."
Netop :(

> Hvorfor det, hvis blot Telmore ikke bliver forværret, er jeg stadig
godt
> tilfreds som Telmore kunde.
Også her, men som sagt i andet svar så fulgte telmore jo med priserne
ned før, hvilket jeg frygter er slut.

> [...]
Microsoft
> samt andre store virksomheder, ja så er det sørgeligt, men måske
Ja det er sørgeligt :)

> Jeg valgte at blive kunde hos Telmore, pga den gode service og klart
prisen.
Samme her.

> [...]
det
Samme her.

> Hvorfor skulle TDC ødelægge det Telmore har bygget op, nej vel......

Det er jeg klar over, frygter som sagt bare den nu er låst fast på den
nuværende pris