Søger gode råd om Gameboyspil til 5 årig..~
Fra : Ditte Rod

Dato : 03-03-04 21:35

Hej,
Jeg overvejer snart at investere i en gameboy til min søn på 5½ år. Han har
aldrig prøvet det før, men har spillet pc-spil siden han var ret lille. Jeg
vil derfor gerne have nogle gode spil fra starten, så han ikke mister modet.

Er der nogle der har nogle råd og gode ideer til hvilke spil der er bedst
til den aldersgruppe. Jeg har hørt at "bjørnen i det blå hus" og "byggemand
bob" spillene skulle være rimeligt nemme at gå til !?!

På forhånd tak !

---
Mvh. Ditte

Fra : Tine Andersen

Dato : 03-03-04 22:54

"Ditte Rod" <mail@SPAMditterod.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
"byggemand
> bob" spillene skulle være rimeligt nemme at gå til !?!

Jeg var der, hvor du er nu. Det har aldrig interesseret min søn på 6,5- vi
har byggemand bob og mange andre spil. Vi købte det for ca. 1,5 år siden.

Jeg - derimod - har haft meget glæde af det. Især i sommerhuset, hvor min
dengang 10-årige datter og jeg ville konkurrere om, hvem der først gjorde en
bane færdig. (ikke på byggemand bob, men på andre)

Byggemand bob er keeeeedeligt. Alle andre er for svære for sønnike.

Tine

Fra : badboy

Dato : 04-03-04 07:29

Hej Ditte du skal nok overveje at købe nogle spil hvor der er lidt fart på,
da byggebob nok bliver for kedeligt at spille i længden. Mine erfaringer er
Bilspil, og spil med lidt forhindringer, hvor man skal hoppe,skyde og osv.