ASUS wl500g og Nokia d211??
Fra : Steen Andersen

Dato : 03-03-04 17:46

Jeg har netop købt ovenstående router og havde regnet med at køre WLAN via
d211. Mit problem er at d211 overhovedet ikke finder mit accespoint......

Jeg synes jeg har testet alle mulige indstillinger af d211 og wl500g men
uden held.

Jeg har testet mit WLAN med både et Linksys og et Topcom kort uden
problemer.

d211 virkede også på WLAN sidst jeg var et andet sted, bare ikke
herhjemme.......;-(

Er der nogen der har forsøgt ovennævnte kombination med held?

/Steen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-03-04 20:55

"Steen Andersen" <duebjerg@ingenspammail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg synes jeg har testet alle mulige indstillinger af d211 og wl500g men

D211 er et 11 mbit kort - Du skulle vel ikke ha' valgt '54g mode only' i ASUS routeren ?!?!

<mlr>

Fra : Steen Andersen

Dato : 04-03-04 17:43

>D211 er et 11 mbit kort - Du skulle vel ikke ha' valgt '54g mode only' i
ASUS routeren ?!?!

Nope!

Har både prøvet med "auto" og med "11b. only".... desuden er routeren testet
med 1 billigt top com kort i 11 mbit- så det er ikke der hunden ligger,-(

-Steen