paralleport programmering
Fra : René Andersen

Dato : 03-03-04 17:28

Hejsa

Jeg skal til at "flikke" noget software sammen der skal kommunikere med
parallelporten (både databits og controlbits) og virke under windows 2000.
Jeg vil programmere det i visual c++.
Jeg ved at jeg skal bruge en driver, nogen der ved hvilken en der "dutter"
???
nogen der har erfaringer med dette???

Mvh
René

Fra : Troels Thomsen

Dato : 03-03-04 18:53

> Jeg ved at jeg skal bruge en driver,

Har du undersøgt CreateFile() i api'et ?

mvh Troels

Fra : Leo Havmøller

Dato : 04-03-04 07:30

"René Andersen" <_tannic@tele.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg vil programmere det i visual c++.
> Jeg ved at jeg skal bruge en driver, nogen der ved hvilken en der "dutter"

http://www.lvr.com/parport.htm

Leo Havmøller.