Herning
Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 03-03-04 10:02

Hvad så hvor mange skal til hest og rytter / hingste kåring.

Fra : Mette

Dato : 03-03-04 10:20

Jeg skal derover i morgen. Vi skal først på Hest og Rytter-messen og dernæst
ind at se Monty Roberts. Vi tager hjem igen fredag, da jeg skal noget andet
i weekenden.

Jeg glæder mig rigtigt meget - det er første gang, jeg skal derover, og jeg
glæder mig vildt meget til at se Monty i aktion!

Mvh,
Mette

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 03-03-04 11:26

Ham fik jeg desværre ikke billet til, vil gerne se ham.

Fra : Mette

Dato : 03-03-04 11:59

Der sælges nogle billetter på Heste-Nettet under Markedspladsen, så måske
kan du være heldig?

Fra : www.stald-bennet.dk

Dato : 03-03-04 14:56

Har desværre ikke mulighed, ville ellers gerne.

Claus

Fra : Iben Holst

Dato : 04-03-04 18:30

Det skal jeg - men jeg skal stå på en stand, så jeg får nok ikke set ret
meget andet end dén....
Ærgerligt eftersom jeg aldrig tidligere har været til Hest & Rytter!

Iben

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 05-03-04 10:09

Hvem står du for

Fra : Iben Holst

Dato : 10-03-04 18:25

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse
> Hvem står du for

Jeg arbejder hos Böckmann Danmark og Stübben.
Men på Hest&Rytter stod jeg kun på Böckmann....

Iben

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 10-03-04 19:13

Ok.
Jeg stod for Askim Horse Herbs

Fra : Iben Holst

Dato : 12-03-04 05:55

> Jeg stod for Askim Horse Herbs

Hvor var jeres stand placeret??

Jeg fik ret i at jeg nok ikke ville få så meget at se på selve messen, men
jeg havde dog små 3 kvarter til at lulle rundt, hvor jeg brugte dem på at få
købt lidt hos rideudstyrsudstillerne, men jeg er da meget ærgerlig over at
jeg ikke havde kendskab til at I var der og hvor, for så havde jeg brugt al
min "fritid" dér. *S* Ikke mindst fordi jeg har brug for nye forsyninger...

Jeres stand var vel også rigtig godt besøgt??

Iben

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 12-03-04 19:21

Ja der var en del travlt, men så går tiden.
Vi stod over for kronborg inde i hal c, sammen med
rideudstyrsforretningerne.
Jeg fik da selv handlet en del.

Fra : Pia J

Dato : 04-03-04 21:43

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> wrote in message
> Hvad så hvor mange skal til hest og rytter / hingste kåring.

Nej, det har jeg ikke tid til, jeg skal ud og se på ny hest!

:Pia

Fra : skingur

Dato : 05-03-04 01:28

næ (suk) nogen skal jo passe stalden mens de andre morer sig! Vi er jo
kun 3 i vores stald... og de andre to er nærmest kørt og glæder sig
rigtig meget. De har truet med at købe et eller andet rædsomt til mine
ponyer!!!!
Mvh Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 05-03-04 10:09

jeg skal stå på stand der oppe regner da med at få set en del.

Fra : Iben Holst

Dato : 13-03-04 07:02

> Ja der var en del travlt, men så går tiden.
> Vi stod over for Kronborg inde i hal c, sammen med
> rideudstyrsforretningerne.
> Jeg fik da selv handlet en del.

Jeg så ikke halvdelen af alle de stande der var og da slet ikke af
ridudstyrerne. Jeg tror slet ikke jeg var omkring Kronborg... men jeg havde
heller ikke særlig meget tid til at gå rundt i.
Det ville ellers have været passende at se dem alle, for en stor del af dem
handler hos Stübben, så jeg taler jo med dem tit i forbindelse med at de
bestiller udstyr.

Arbejder du til daglig hos Lene Askhim??

Iben

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 15-03-04 16:39

> [...]
> bestiller udstyr.
>
> Arbejder du til daglig hos Lene Askhim??

Nej, jeg har kandt Lene i mange år, Så jeg hjælper hende hver år.

Fra : Iben Holst

Dato : 15-03-04 18:10

> Nej, jeg har kandt Lene i mange år, Så jeg hjælper hende hver år.

Ok...
- men det er vel også interessant nok?!
Det må være spændende at arbejde med urter.

Iben

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 15-03-04 18:49

Ja man lære meget af Lene hun er god til at fortælle om de forskelling
urter, hvad de er gode imod.
Så man får nogle rigtig spændende samtaler på sådan en messe.