tdc og autmatisk opgradering
Fra : yoke

Dato : 03-03-04 07:35

Hej gruppe - har i december 2003 fået brev fra tdc om automatisk opgradering
fra 256/128 til 512/128 inden 1/3, men har endnu ikke mærket noget til den
opgradering - har kigget på de seneste 1.000 indlæg, og kan ikke se andre
har skrevet herom. Er der nogle tdc-brugere hér, som er blevet opgraderet?
Steen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-03-04 09:20

"yoke" <steen57@mail.dk> skrev:

> [...]
> indlæg, og kan ikke se andre har skrevet herom. Er der nogle
> tdc-brugere hér, som er blevet opgraderet?

Det er de fleste vist.

Prøv at tjek din hastighed på:
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-36557
Hvis du ikke lander på omtrent 512/128 må du ringe til TDCs
kundeservice.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : ingen@hotmail.com

Dato : 03-03-04 12:32

> [...]
> har skrevet herom. Er der nogle tdc-brugere hér, som er blevet opgraderet?

Har samme problem (Hedehusene). Jeg har snakket med kundeservice (2/3) der
godt kunne se at opgraderingen først var planlagt til den 1/4, men de ville
ikke opgraderer mig med det samme med mindre jeg pr dags dato betaler 9
kr/md mere. Det vil jeg sq ik. Har jo fået det der brev samt det står på
deres hjemmeside. Nu bli'r jeg så først opgraderet 1/4 (måske) og føler
egentlig at jeg blir'r snydt for 1 md internet med højere hast.

Det sucks sq at den slags finurligheder ikke skrives på TDC's HP.

Morten L

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-03-04 22:13

<ingen@hotmail.com> skrev:

> [...]
> så først opgraderet 1/4 (måske) og føler egentlig at jeg blir'r
> snydt for 1 md internet med højere hast.

Hvis der står i brevet, at du vil blive opgraderet senest 1. marts [1]
så skal TDC opgradere din forbindelse og må naturligvis ikke opkræve
betaling for dette. Du kab evt., hvis du har mulighed for det,
indscanne dit brev og skrive en mail til TDCs kundeservice og der
angive, at du ønsker at blive opgraderet uden beregning som angivet i
brevet.

[1] Jeg har ikke lige fundet mit brev frem og kan ikke huske om
skæringsdatoen var 1/3 eller 1/4.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 03-03-04 22:04

> [...]
> indscanne dit brev og skrive en mail til TDCs kundeservice og der
> angive, at du ønsker at blive opgraderet uden beregning som angivet i

Der er ingen kunder der betaler for den højere hastighed som følge af den
automatiske opgradering før 1.juli, så der er vist ikke nogen der behøver at
føle sig snydt.
--
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC A/S"

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 03-03-04 22:28

Morten Bjergstrøm wrote:

> [...]
> brevet.
>
> [1] Jeg har ikke lige fundet mit brev frem og kan ikke huske om

Det er den 1/3. Skriv en mail til mig på zpam at zumma prik dk så skal
jeg nok kigge på det på arbejdet. Læg jeres fastnet-nummer og meget
gerne kundenummer også.

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-03-04 22:31

"Kasper Bøggild" <mar04@mail.dk> skrev:

> Der er ingen kunder der betaler for den højere hastighed som følge
> af den automatiske opgradering før 1.juli, så der er vist ikke
> nogen der behøver at føle sig snydt.

Hvis der er lovet opgradering fra 1/3 så *SKAL* TDC opgradere fra 1/3
så enkelt og simpelt er det såmænd. Er du i tvivl om det?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 03-03-04 22:20

> Hvis der er lovet opgradering fra 1/3 så *SKAL* TDC opgradere fra 1/3
> så enkelt og simpelt er det såmænd. Er du i tvivl om det?

Se mit svar i port 25-tråden

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-03-04 23:27

> Se mit svar i port 25-tråden

Det er irrellevant. Du kan tage et kig i Aftaleloven og overveje,
hvordan det ser ud med aftaler. Og nej der er intet lommejurist over
det uanset, hvor meget du hyler op om det.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 03-03-04 23:33

> Det er irrellevant. Du kan tage et kig i Aftaleloven og overveje,
> hvordan det ser ud med aftaler.

Der er ingen grund til at blande jura ind i sager der i høj grad handler om
sund fornuft

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 04-03-04 09:53

On Wed, 3 Mar 2004 23:33:24 +0100, "Kasper Bøggild" <mar04@mail.dk>
wrote:

>Der er ingen grund til at blande jura ind i sager der i høj grad handler om
>sund fornuft

Det er op til skribenten at afgøre om han synes fornuften er til
stede, eller om han vil gå til den bagstopper der ligger i det
juridiske. Det kan da ikke udelukkes at vi er nogen, der er for flinke
og forstående, i betragtning af hvor mange penge der betales for
ydelsen.
--
Svend Olaf

Fra : Tim Christensen

Dato : 04-03-04 10:19

Kasper Bøggild wrote:

> Der er ingen grund til at blande jura ind i sager der i høj grad handler om
> sund fornuft

I dette tilfælde vil nå til samme resultat uanset om man bruger jura
eller sund fornuft, TDC skal holde det de lover.

Mvh

Tim

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-03-04 10:40

"Kasper Bøggild" <mar04@mail.dk> skrev:

> Der er ingen grund til at blande jura ind i sager der i høj grad
> handler om sund fornuft

Sund fornuft og jura giver det samme resultat i dette tilfælde.

TDC har lovet opgradering senest pr. 1/3/2004 så skal der naturligvis
også være opgraderet pr. 1/3/2004. At det så sikkert ikke er med vilje,
at linien ikke er opgraderet er en anden sag. Det er så uheldigt, at
kundeservice medarbejderen ikke har været opmærksom på, at
skæringsdatoen var overtrådt og begynder at forklare, at der skal
betales for at få opgraderet her og nu.

--
Morten http://miljokemi.dk