daglig emailbesvær på Get2net
Fra : _paul

Dato : 02-03-04 23:58

Jeg har efterhånden været på get2net-ISDN i 3 år.
I starten var den klippestabil.
Men i de sidste måneder har der været mange kortere perioder hvor jeg ikke kunne hente
mail.
Især i myldretiden. Om natten kører det klart bedre.
På newsserveren er der næsten aldrig problemer.

Er det mig, som fejler noget? Kører det bedre på ADSL?
Get2net support sagde til mig at det var mit firewall skyld. Så nu har jeg fjernet den.
Men det hjælper ikke.

Get2net har en driftstatus side hvor man kan se at de har haft problemer med email i
søndags. Men siden har de ikke opdateret.

Fra : Søren Hansen

Dato : 03-03-04 18:54

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> På newsserveren er der næsten aldrig problemer.
>
> Er det mig, som fejler noget? Kører det bedre på ADSL?

Nej - et kører ikke bedre på ADSL. Daglige udfald af kortere eller længere
varighed.