Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Bank med lav udlåns rente
Fra : -+Carsten+-

Dato : 02-03-04 23:05

Hvor finder jeg en oversigt over bank udlåns rente.
Jeg søger en bank med lav rente på forbrugs lån.

Carsten

Fra : HT

Dato : 02-03-04 23:25

"-+Carsten+-" <sp@m.cam> skrev i en meddelelse news:c22vn7$cq9$1@news.net.uni-c.dk...
> Hvor finder jeg en oversigt over bank udlåns rente.
> Jeg søger en bank med lav rente på forbrugs lån.
>
> Carsten

søg selv på Google: billig banklån

og du får masser af svar

Fra : Christian Joensen

Dato : 06-03-04 14:36

"HT" <HT@ht.dk> skrev i en meddelelse news:c231k4$mrr$1@sunsite.dk...

> "-+Carsten+-" <sp@m.cam> skrev i en meddelelse

> søg selv på Google: billig banklån
>
> og du får masser af svar

Åh gud hvor jeg dog hader svar som; "prøv Google, så får du 1500 hits",
"Google er din ven", "Google gav svaret på 2 sekunder" o.s.v.

Folk spørger jo ikke på Usenet fordi de ikke kender Google eller ved hvordan
man skal søge, men fordi et svar fra et 'rigtigt menneske' på Usenet, gerne
skulle garantere en hvis kvalitet i svaret og måske en efterfølgende
diskussion af emnet. Det kan Google søgemaskinen ikke, ...endnu.

Fra : Devilicious

Dato : 06-03-04 18:41

"Christian Joensen" <christianj@hotmail.invalid> skrev i en meddelelse
> Åh gud hvor jeg dog hader svar som; "prøv Google, så får du 1500 hits",
> "Google er din ven", "Google gav svaret på 2 sekunder" o.s.v.

Ja, men svaret gives ofte/som regel kun hvor det er tydeligt at afsenderen
ikke har gjort det mindste for selv at finde ud af det, og hvor svaret er
faktuelt og ikke lægger op til diskussion.

> [...]
> skulle garantere en hvis kvalitet i svaret og måske en efterfølgende
> diskussion af emnet. Det kan Google søgemaskinen ikke, ...endnu.

"Googling"(?) kan ihvertfald somregel henvise til sider hvor det basale er
beskrevet. Har man mere advancerede spørgsmål, kan disse med rette sendes
til en relevant gruppe.

I det pågældende topic bliver der udelukkende spurgt til udlånsrente,
hvorfor svaret singulært, og ikke rigtigt kan diskuteres. Var der spurgt om
der kunne være andre omkostninger ved låneetablering som man skulle være
opmærksomme på, eller blot om der var andre aspekter end renten som der evt.
skulle tages højde for, så var der sikkert fremkommet endtil flere
udemærkede svar.
Som spøgsmålet fremstår, lader det til at være oprettet af en person, der
ganske enkelt har været for doven til at sætte sig bare en anelse ind i
tingene, og som ikke engang gider at bruge en søgemaskine, men som hellere
vil lade andre bruge deres tid på at finde svarerne til ham.

-dev

Fra : Christian Joensen

Dato : 07-03-04 08:52

"Devilicious" <Magickemi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> tingene, og som ikke engang gider at bruge en søgemaskine, men som hellere
> vil lade andre bruge deres tid på at finde svarerne til ham.

Jeg gi'r mig, da jeg godt kan se din pointe.

Fra : NVM

Dato : 03-03-04 08:44

mybanker.dk