MS Windows
briani 27239
radeon 9200 PCI kort vil ikke boote XP på ~
Fra : CCM

Dato : 02-03-04 19:53

Hej

Jeg kan ikke få mit nye grafikkort et radeon 9200 PCI kort (PCI) da min
gamle pc ikke har agp slot

Det er et microatx bundkort GA5SMM med en K6-2 550 MHZ prosessor. Jeg fik
den til at boote ved at sætte en 300 watt strømforsyning i, men når så
drivere er installeret og jeg genstarter vil den ikke boote igen???

jeg har hentet nyeste driver til kortet, og "nyeste" BIOS

Hvem kender til lignenene problemer

mvh Carl

Fra : Caveman

Dato : 03-03-04 00:29

Hejsa,

Jeg har haft et lignende problem. Dog med et ældre Gforce2 PCI kort og
Windows 2000...

Her var løsningen simpelthen at geninstallere Windows2000 og lade den finde
kortet slev. Herefter kunne jeg så installere nye drivere m.v. uden
problemer.

Hvorfor det forholder sig sådan aner jeg ikke... Men det virkede ihvertfald.

MVH Frank