Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera exp. bookmark problem!
Fra : Andersen

Dato : 02-03-04 18:55

Hej Alle

Jeg har et seriøst problem som jeg håber jeg kan få hjælp til. Jeg har i en
lang periode brugt Opera-browser. På daværende tidspunkt importerede jeg
alle mine bookmarks fra Explorer til opera, men nu kan jeg ikke få dem retur
fra Opera. til Exp. igen. Jeg har prøvet at eksportere i html. fra Opera,
men jeg kan ikke importere filen i Explorer. Hvordan overfører jeg mine
bookmarks til Exp.

Fra : Nicky Precht

Dato : 03-03-04 13:52

<quote>
Andersen wrote:
> Hvordan overfører jeg mine bookmarks til Exp.
</quote>

IE er generelt ikke særligt glad for andet end sig selv, så du får nok
lidt problemer.
Prøv at eksportere et bookmark fra IE og se formatteringen.
Prøv det samme med Opera. Så er det bare at lave en manuel konvertering.

Ellers prøv at kigge lidt på nettet.
Efter 2 minutter havde jeg det her:
http://tucows.com/preview/332719.html
Det er shareware, så jeg ved ikke, hvordan det virker.

/Nicky

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 03-03-04 14:16

"Andersen" <brug_ikke_denne@email.dk> posting:

http://bookmarkbridge.sourceforge.net
http://dracuul.tripod.com/operabookmark/index.html

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Andersen

Dato : 03-03-04 14:57

> http://dracuul.tripod.com/operabookmark/index.html

Hej Christian
Det kunne ikke være lettere med ovenstående program. Tak for dit svar og
løsning.
Ligeså tak til Nicky......

Vh
Andersen