Guide til opgradering af glibc..
Fra : Morten Trab

Dato : 02-03-04 18:39

Nogen der har en guide til opgradering af glibc på en RH 7.3??

Har brug for at opgradere min glibc til en 2.3.2, men da jeg har et par
dårlige erfaringer med at opgradere glibc, vil jeg gerne have en guide til
det, så jeg er sikker på at jeg gør det rigtige...

--

Mvh,/Best regards,
Morten Trab

Ved direkte mail, fjern da REMOVE fra adressen.

Fra : Jesper Mouridsen

Dato : 02-03-04 22:59

Den Tue, 02 Mar 2004 18:39:19 +0100. skrev Morten Trab:

> [...]
> dårlige erfaringer med at opgradere glibc, vil jeg gerne have en guide til
> det, så jeg er sikker på at jeg gør det rigtige...
Hvad med RH 9's pakker?

Fra : Morten Trab

Dato : 03-03-04 07:33

"Jesper Mouridsen" <jesper@altern.org> skrev i en meddelelse

> Hvad med RH 9's pakker?

Har hentet Fedora Core 1 pakkerne, men mangler stadig en guide i at gøre det
rigtigt :D

De sidste par gange jeg har forsøgt er det endt i segmentation fault :(

Fra : non

Dato : 03-03-04 23:15

Hej Morten !

Installer up2date ( hvis du ikke allerede har den installeret ) ,registrer
dig ( det er gratis for 1. enkelt system ) og kør en " up2date -i glibc "
Så går du ikke helt forkert i byen. Den klarer selv ALLE dependencis.
God arbejdslyst

mVH.
Michael.

Fra : Morten Trab

Dato : 04-03-04 09:39

"non" <non@non.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Morten !

Hej Michael

> [...]
> dig ( det er gratis for 1. enkelt system ) og kør en " up2date -i glibc "
> Så går du ikke helt forkert i byen. Den klarer selv ALLE dependencis.

Ja, det ved jeg, men det var version 2.3.2 jeg skulle have ind...Den kan jo
ikke opdatere en pakke der allerede er samme version :) up2date installerer
kun version 2.2.5 og det var den jeg allerede havde inde på den...

Fra : Niels Bachmann

Dato : 04-03-04 09:35

> [...]
> dårlige erfaringer med at opgradere glibc, vil jeg gerne have en guide til
> det, så jeg er sikker på at jeg gør det rigtige...

Jeg har lige været i samme situation. Lad være med det.
Du spolerer din RedHat fuldstændig ved at opdatere.
Jeg er ikke expert på det, men programmer der er der har brugt glibc-2.2.*
kan ikke køre men glibc-2.3.*.
Det lykkedes mig at installere fra source, og så snart det var gjort,
virkede intet.

se evt tidligere post i denne gruppe.

MVH/ Niels Bachmann

Fra : Morten Trab

Dato : 04-03-04 10:01

"Niels Bachmann" <niels@_NOSPAM_bachmann.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan ikke køre men glibc-2.3.*.
> Det lykkedes mig at installere fra source, og så snart det var gjort,

Grunden til at jeg skal opdatere er at jeg skal bruge PPTPClient, og den er
ikke meget for at installere uden glibc 2.3+...