? om N-gage for de teknisk minded folk...
Fra : Dak

Dato : 02-03-04 16:46

Hej NG

På min n-gage popper der en besked op lige efter man har tastet pinkoden.
beskeden lyder som følgende:

Program lukket
Main !

nogen der ved hvad det betyder?

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 07-03-04 03:33

On Tue, 2 Mar 2004 16:45:45 +0100, Dak <dak_n@FJERNhotmail.com> wrote:

> Hej NG
>
> På min n-gage popper der en besked op lige efter man har tastet pinkoden.
> [...]

Ja det betyder noget i retning af at Programmet Main har udført en ulovlig
handling og lukkes.
MEn hvorfor den gør det ved jeg ikke. Mit gæt er at du har en systemfil
der er blevet beskadiget. Hvis jeg var dig ville jeg tage en
sikkerhedskopi af de ting du IKKE kan undvære og
formatere telefonen. Du mister ALT hvad der ligger på telefonen og
telefonen nulstilles så den er som den var da du købte den. Du gør
følgende:

Tag en sikkerhedskopi af de data du absolut IKKE kan undvære. Undgå så
vidt muligyt at sikkerhedskopiere programmer som du allerede har setup til.

Sæt din lader til mobilen. Hvis mobilen løber tør for batteri under
formateringen, skal den på værksted.

gå til telefonprogrammet og tast *#7370# og følg instruktionerne på
skærmen.
Lad for guds skyld være med at røre ved telefonen mens den arbejder. Det
tager lidt tid og du
må under ingen omstændigheder slukke den, heller ikke selvom det tager tid
og det kan se ud som
om at telefonen er gået i stå. Det er den ikke. Når telefonen vågner igen
lægger du informationerne fra dim sikkerhedskopi over i den igen.

Så har du en ren og ny telefon.

Steven

--
Min mailadresse er for tiden ikke offentligt tilgængelig
grundet for meget unødig spam på min adresse.