MS Windows
briani 27239
restore/refresh active desktop
Fra : Peter Holm

Dato : 02-03-04 16:30

Hejsa
Indimellem mister jeg den nederste menu-linie og kan kun få den frem igen
ved en boot.
Jeg mener den genetableres ved en restore/refresh af active desktop, som
Windows nogengang selv kommer frem og foreslår, men ikke altid.

Kan man fremtvinge 'refresh active desktop' uden at genstarte?

Mvh
Peter

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 03-03-04 14:16

Hej

Nøjagtig det samme sker for mig! Jeg sidder på et større NetBEUI-baseret
intranet, og ofte, når jeg prøver at browse en anden computer på netværket,
sker det, at jeg bliver nødt til at lukke stifinder vinduet ned vha.
taskmanager (XP). I det jeg gør dette, forsvinder skrivebord og menulinie.
Alt andet virker stadig fint, men kontrollen over PC´en er lidt besværlig!

I starten rebootede jeg også, men nu har jeg fundet ud af, at efter ca.
5min. kommer alt tilbage!

Det korte af det lange - har heller ingen forklaring på problemet!

Hej fra en lidelses-fælle, Lars

Fra : Peter Holm

Dato : 03-03-04 14:45

> I starten rebootede jeg også, men nu har jeg fundet ud af, at efter
> ca. 5min. kommer alt tilbage!
>
> Det korte af det lange - har heller ingen forklaring på problemet!

hejsa
jeg prøvede også at vente, og der gik ven 30 minutter, så refreshede den af
sig selv.

Peter

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 03-03-04 15:30

Ja, så er det bare om man gider at vente!!!

Vi gruppes!