Hold dig opdateret omkring den Arabiske Fu~
Fra : Berit Nielsen

Dato : 02-03-04 13:01

Tilbud til dig

Jeg har igennem længere tid fulgt interesseret med i hestenyheder,
fra f.eks. Heste forum & Heste Nettet,
men aldrig har jeg set en nyhed omkring Fuldblodsaraberen.
Så det skal vi have lavet om på.
Vores hest er da mindst lige så succesrige, og spændende som andre.
Vi har da masser af gode nyheder fra araberverdenen, så hvorfor ikke
fortælle dem.
Du får her mulighed for at komme ud med dine nyheder.
Først og fremmest via min hjemmeside som siden d. 14.2 - 2004 har haft over
1100 besøgende.
Men skulle du selv have lyst til at have de samme nyheder på din hjemmeside
er dette også muligt.
Så henvender du dig bare til mig, og jeg sender dig de pågældende filer til
scriptet.
Og hver gang der opdateres nyheder så sender jeg dig dem, lige til at du kan
opdatere på nettet.
Uden det store arbejde.
Alle nyhederne linker til en separat side om den pågældende nyhed.
Har du ikke nogen hjemmeside,
men vil alligevel gerne annoncere med en nyhed så sender du mig noget
materiale om din nyhed,
og så laver jeg en enkelt side omhandlende din nyhed.
Alle nyheder er velkomne, både store som små, glædelige som sørgelige, alle
resultater er velkomne,
om de er fra show, galop, western, distance, spring eller dressur.
Nyheder om en nye avls hest til netop dit stutteri, et nyt føl, indkøb af ny
hest eller andet.
Alt er velkomment, det eneste krav er at det skal være en nyhed.
Nyhederne vil alt efter emnet blive skiftet jævnligt,
om ikke dagligt, men så i hvert fald gerne ugentligt.
Dette tilbud er totalt gratis,
og det eneste du skal gøre er at sende din nyhed på mail til denne adresse,
mærk emnelinien med "Nyhed".
Sender du med Post Danmark er adressen : Berit Nielsen, Lysengvej 10, 8270
Højbjerg. Mærk kuverten "Nyhed".
Husk at billeder altid er en god ide til at gøre en hvilken som helst nyhed
spændende.

Jeg håber at i alle vil tage godt imod denne mulighed for at komme ud med
netop jeres nyheder gratis, og vederlagsfrit.
Skulle du have spørgsmål omkring dette er du velkommen til at kontakte mig
på Tlf.: 28 29 59 38
Formålet med denne nyheds server om den arabiske fuldblod er udelukkende at
udbrede kendskabet,
samt give alle en mulighed for at følge med inden for hvad der rør sig i den
arabiske hesteverden.

Med venlig hilsen
Berit Nielsen

Se evt. opslaget/ nyheds maskinen her : http://www.ox-arabere.dk/