Binyrebarkhormoner
Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 10:21

Hvis ens hud er blevet ødelagt efter mange års forbrug af
Binyrebarkhormoner.Det drejer sig om meget tynd hud--blå mærker--let til
store åben sår.Kan ens hud så blive normal igen,når man er stoppet med
Binyrebarkhormonerne.Er der nogen der kan svare mig på det ?

Hilsen
Anne

Fra : Snurre Snup

Dato : 02-03-04 16:08

Hej Anne!

Jeg har selv prøvet at få nogle grimme blå/røde strækmærker af
Binyrebakhormon for ca. 8 år siden (de sidder på lår og baller). De er
desværre ikke forsvundet, men har dog ændret farve til det mere hvidlige,
ligesom almindelige strækmærker gør. Jeg ved ikke om det er det, du også har
fået, når du skriver "blå mærker"?

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 17:50

> [...]
> ligesom almindelige strækmærker gør. Jeg ved ikke om det er det, du også

Hejsa

Det er godt nok ikke mig der lider af det,men min Søster.Da hun har fået så
meget medicin mod astma,blev hendes hud meget tynd.Der skulle intet til før
hun fik blå mærker--bare det at tage hende på armen var nok,hvis hun slog
sig på et eller andet gik der hul på huden.Der kunne gå meget længe inden
det ville heles.Hun lignede en der havde fået bank,så mange blå mærker havde
hun.Hun er nu blevet helbredt med Akupunktur,og er stoppet med alt
medicin.Hendes hud er blevet en lille smule bedre.Vi var så spændt på om
hendes hud blev normal igen,eller den er ødelagt..Det er så nok ikke det
samme som dit.Men tak for svaret.

Hilsen
Anne