MS Windows
briani 27239
HP48 til Windows
Fra : (Per Røn

Dato : 02-03-04 08:05

Jeg har forsøgt at finde en HP48 emulator til Windows, men det eneste
jeg kan finde er en bunke sites med halvfærdige udgaver.

http://www.hpcalc.org/hp48/pc/emulators/
http://www.hpcalc.org/
http://privat.swol.de/ChristophGiesselink/
http://etud.epita.fr:8000/%7Esebc/Emu48/

Til Mac findes den helt færdig, lige til at bruge, og da jeg bruger en
desktop Mac + en Windows laptop ville det være mest praktisk at få en
sådan lommeregner også til Windows [aktuelt lægger jeg mærke til at de
indbyggede lommeregnere ikke understøtter integration].

--
Per Erik Rønne

Fra : Lars

Dato : 02-03-04 18:12

"Per Rønne" <per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid> skrev i en
meddelelse
> [...]
> sådan lommeregner også til Windows [aktuelt lægger jeg mærke til at de
> indbyggede lommeregnere ikke understøtter integration].

Jeg har en HP 41 emulator.

Var det noget?

Lars

Fra : Lars

Dato : 02-03-04 19:32

"Lars" <velsheda@RemoveThisoncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Rønne" <per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid> skrev i en
> meddelelse

> Jeg har en HP 41 emulator.
>
> Var det noget?
>
> Lars

Og forresten ligger der vist en på denne adresse:
http://etud.epita.fr/~sebc/Emu48/

Lars

Fra : (Per Røn

Dato : 02-03-04 22:18

Lars <velsheda@RemoveThisoncable.dk> wrote:

> [...]

Ja, det var det da .

> Og forresten ligger der vist en på denne adresse:
> http://etud.epita.fr/~sebc/Emu48/

Men det link der angives der - virker blot ikke ;-(.

Da du tilbød mig at sende et kopi af din HP41 emulator, må jeg så
hellere sige at den adresse som er angivet som Reply-To adresse, rent
faktisk virker. Altså den der starter med spam .
--
Per Erik Rønne

Fra : Lars

Dato : 03-03-04 13:30

> [...]
> hellere sige at den adresse som er angivet som Reply-To adresse, rent
> faktisk virker. Altså den der starter med spam .

Jeg vil frygtelig gerne sende dig den HP 41 Simulator (ikke en emulator) som
iøvrigt er freeware med tilladelse til distribution, men uanset hvilken af
dine opgivne e-mail adresser kommer den ikke igennem.

Venligst
Lars

Fra : (Per Røn

Dato : 03-03-04 20:47

> [...]

> iøvrigt er freeware med tilladelse til distribution, men uanset hvilken af
> dine opgivne e-mail adresser kommer den ikke igennem.

Heller ikke på spam@husumtoften.dk? Så prøv per@husumtoften.invalid

Naturligvis ender den med dk .
--
Per Erik Rønne

Fra : Lars

Dato : 04-03-04 00:23

som

> Heller ikke på spam@husumtoften.dk? Så prøv per@husumtoften.invalid
>
> Naturligvis ender den med dk .
> --
> Per Erik Rønne

Uanset hvilken af dine adresser jeg forsøger at sende til, tror
modtageserveren eller dine interne indstillinger at det er en virus jeg
sender.

Det er en selvudpakkende exe fil.

Jeg beklager.

Løs dine sikkerhedsproblemer, giv mig en webmail adresse der virker, gør et
eller andet og vend så tilbage hvis du stadig ønsker simulatoren.

Venligst
Lars

Fra : (Per Røn

Dato : 04-03-04 02:47

> [...]

> Uanset hvilken af dine adresser jeg forsøger at sende til, tror
> modtageserveren eller dine interne indstillinger at det er en virus jeg

per.ronne@cybercity.dk

Men den fylder vel ikke mere end 20 M?

Og DanDomain er hvor jeg har placeret mine husumtoften-adresser.
--
Per Erik Rønne