debian stable -> testing fejler?
Fra : Thomas Mørch

Dato : 01-03-04 23:42

Efter install af debian stable, ændrede jeg sources.list til at includere
testing også, og lavede pinning i preferences

Men nu fejler apt-get update med følgende :

Reading Package Lists... Error!
E: Dynamic MMap ran out of room
E: Dynamic MMap ran out of room
E: Error occured while processing netatalk (NewVersion1)
E: Problem with MergeList /var/lib...
E: The package lists or status file could not be parsed or opened

Nogen der kender til en "løsning" på det?

/ Thomas

Fra : Peter Makholm

Dato : 01-03-04 23:51

"Thomas Mørch" <tm@nowhere.dk> writes:

> Men nu fejler apt-get update med følgende :
>
> Reading Package Lists... Error!
> E: Dynamic MMap ran out of room
> E: Dynamic MMap ran out of room

[...]

> Nogen der kender til en "løsning" på det?

Ja. Google gør. Led efter 'Dynamic MMap ran out of room' så får du en
masse hits der beskirver løsningen.

--
Peter Makholm | We constantly have to keep in mind why natural
peter@makholm.net | languages are good at what they're good at. And to