Erfaring med Aloe Vera Søges
Fra : Therese Svendsen

Dato : 01-03-04 22:35

Hejsa

Jeg er forhandler af Aloe Vera og søger folk som har god/dårlig erfaring med
brug af Aloe Vera til heste så jeg har noget jeg kan bruge i in videre
kontakt med hesteejere.

Send mig et par linier hvis du har tid.

Hilsen Therese

Fra : Anet

Dato : 01-03-04 23:42

"Therese Svendsen" <and-tes@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> brug af Aloe Vera til heste så jeg har noget jeg kan bruge i in videre

Hej Therese

Jeg har islændere og i den forbindelse har min ene islænder sommereksem. Jeg
kunne stort set holde det væk/nede med aloe vera allu first sidste sommer.
En dunk kostede 189 kroner og det er jo billigt i forhold til at jeg ellers
måtte have haft min dyrlæge ud og få noget hos ham. Alle mulige andre salver
og cremer som fås i håndkøb hjalp bare ikke. Så arbejdede jeg sammen med en
aloe vera forhandler og hun foreslog mig at prøve det. Nåh, ja nu var jeg jo
i gang så det gjorde jeg. Det hjalp rigtig meget og gjorde at jeg kunne
holde det næsten helt nede.

--
~ Hilsen
Annette ~