Langsom CyberCity...
Fra : Hans Paulin

Dato : 01-03-04 21:57

....har nogen hér problemer med subj? - det tar bogstaveligt 10 gange så
lang tid hér til aften at hente news som det plejer...
Hans

Fra : Ditte Hansen

Dato : 01-03-04 22:38

Hejsa

Jeg har samme problem, men jeg tror, det har noget at gøre med at de flytter
deres fysiske lokaler.
Der har været meldinger om det her i week-enden, ved dog ikke om det er de
samme problemer endnu.

Hilsen Ditte

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-03-04 23:04

Ditte Hansen skrev:
> [...]
> flytter deres fysiske lokaler.
> Der har været meldinger om det her i week-enden, ved dog ikke om det

....nu har jeg støvet sunsite af igen...
Hans