MS Windows
briani 27239
Programmerne går ned på min Compaq bærbare
Fra : Peter Andersen

Dato : 01-03-04 21:19

Jeg har en Compaq Pressario 1500 -(model p1528cl.), som opfører sig
virkelig underligt. Windows XP pro er installeret og indtil for nylig
fungerede alt perfekt.

Nu har maskinen det med at Internet Explorer + Messenger går ned. De
lukker bare af sig selv og melder fejl. Jeg kan ikke engang gå ind og
opdatere explorer, da den går ned lige s¨snart den bliver åbnet.

Nogen der har en idé om hvad der kan være galt?? Er det maskinen eller
software?

Mvh

Peter

Fra : Thomas Larsen

Dato : 02-03-04 11:31

Hejsa.....

Siden du lige har installeret, kan det muligvis være virus/orm, som benytter
et hul i Windows. Det kommer selvfølgelig an på hvilket Service Pack der er
på den installationsCD du har. Ved i hvert fald at eks. wormblaster er der
med det samme på en nyinstalleret pc, som man bebytter på nettet! Prøv at
køre antivirus! (Tror ikke det er HW)

MVH TL