Lystfisketegn for 12mdr.
Fra : Kim

Dato : 01-03-04 17:44

Hej ng.
Jeg har idag, været på posthuset, for at hente et lystfiskertegn. Da kom
hjem betalte jeg den over pc-banken. Hvad med min kvittering ? skal jeg få
den af banken eller er der en anden måde hvor på jeg kan bevise,at jeg har
betalt og dermed undgår bøde ?

Kim B. Steffensen.

Fra : NI

Dato : 01-03-04 18:25

"Kim" <vildsi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den af banken eller er der en anden måde hvor på jeg kan bevise,at jeg har

Når jeg betaler girokort mm over netbank, og samtidig ønsker en kvittering
tilsendt (Danske Bank), skal jeg "bestille" en sådan samtidig med, at jeg
indtaster de andre øvrige oplysninger ind. Jeg tror dog sagtens, at du kan
kontakte banken og få dem til at sende dig en kvittering, selvom du ikke fik
krydset af i det relevante felt desvedrørende.

mvh Niels

Fra : tom nielsen

Dato : 01-03-04 19:45

eller som der står bagpå fisketegnet, eller også er det i den folder man kan
få med.

Lav et print fra din netbank, og medbring dette - så har du din kvitering.

- Tom

--
www.ellebryg.dk

Fra : Kim

Dato : 02-03-04 16:17

"tom nielsen" <toms@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> få med.
>
> Lav et print fra din netbank, og medbring dette - så har du din kvitering.

Tak for hjælpen.

Kim B. Steffensen.

Fra : Fam. Olsen

Dato : 01-03-04 19:41

> [...]
> den af banken eller er der en anden måde hvor på jeg kan bevise,at jeg har

På mit nyligt tilsendte girokort står der at man ikke skal bruge homebanking
da man normalt ikke får en kvittering.

MVH Niels

Fra : jesper stenholm lars~

Dato : 02-03-04 18:09

Førhen sendte man et plastic fisketegn ud til alle dem som havde betalt for
et år, eller betaler over BS. hvorfor er det stoppet.
jeg render også rundt med en kvitering, hvor man på ingen måde kan se andet
end der er betalt 100,- til et eller andet??

Fra : Mikael.Back

Dato : 02-03-04 19:35

Det gør man da stadig - jeg har netop modtaget mit lille kort, og betaler
over PBS..
VH Mikael

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 06-03-04 16:56

Det har jeg da også - ligesom alle de andre år. Dog gik man for nogle år
side fra plastikkort til andet og blødere materiale ( en "folder" der
trækkes af det udsendte materiale, som så er selvklæbende bagpå - bukkes
sammen - og så har man sit gyldige fiskekort.

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 07-03-04 11:40

"Thorkil Jensen" <thorkil@jensen.tdcadsl.dk> skrev i indlægget
<4049f477$0$29344$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:

> [...]
>trækkes af det udsendte materiale, som så er selvklæbende bagpå - bukkes
>sammen - og så har man sit gyldige fiskekort.

Jeg formoder at I snakker om de der 100 kroner som man indbetaler til
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskri, Fiskeridirektoratet?

Min kone og jeg har for første gang indløst sådan et kort - vi betalte
den 3. januar i år, men har ikke modtaget noget kort. Jeg regnede
derfor med at man blot med at man skulle medbringe kvitteringen under
fiskeri ud fra det jeg kan læse på kvitteringen.

Burde vi have modtaget et "plast"kort i stil med jagttegnet?

Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 07-03-04 12:26

Hvis du betaler med deres almindelige girokort er det din kvittering. Kortet
som vi snakker om, er hvis du betaler via pbs, så bliver beløbet jo trukket
automatisk og så får du tilsendt kortet fra Fiskeriministeriet omkring
forfaldsdag - ganske enkelt.
For mit vedkommende er det som "lyst"-fritidsfisker 250 kr, men det samme må
gældende for lystfiskere til 100 kr.

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 08-03-04 09:15

<404b06b5$0$29418$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:

> [...]
>forfaldsdag - ganske enkelt.
>For mit vedkommende er det som "lyst"-fritidsfisker 250 kr, men det samme må

Takker, så må jeg hellere få det tilmeldt til pbs ved lejlighed så jeg
ikke risikerer at glemme fornyelsen.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-03-04 12:41

"Thorkil Jensen" <thorkil@jensen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> forfaldsdag - ganske enkelt.
> For mit vedkommende er det som "lyst"-fritidsfisker 250 kr, men det samme

Pågældende forordning kører automatisk, også for lystfiskere.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kim

Dato : 07-03-04 08:41

"Jørgen Linde Sørensen" <NOSPAMng1@linde-sorensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fiskeri ud fra det jeg kan læse på kvitteringen.
>
> Burde vi have modtaget et "plast"kort i stil med jagttegnet?

Hvis i har indbetalt på posthuset er det den kvittering i skal bruge. Hvis
betalt over PBS skulle i modtage et kort.
MVH
kim.