hjemmeside
Fra : Steen Sørensen

Dato : 01-03-04 17:08

hejsa
nogen der kender en hjemmeside hvor man kan se hvad forskellige chipsæt
understøtter,
steen

Fra : Zulu

Dato : 01-03-04 17:28

Steen Sørensen wrote:
> hejsa
> nogen der kender en hjemmeside hvor man kan se hvad forskellige
> chipsæt understøtter,
> steen

Hvis det er Intel chipset, vil jeg foreslå www.intel.com.
Ellers kan du se det på producentens hjemmeside.

Zulu

Fra : TommyF

Dato : 02-03-04 15:44

On Mon, 1 Mar 2004 17:07:39 +0100, "Steen Sørensen"
<kaerby@soerensen.mail.dk> wrote:

>hejsa
>nogen der kender en hjemmeside hvor man kan se hvad forskellige chipsæt
>understøtter,
>steen

Der er en del links på min side under Bios og Cpu info. Måske kan du
finde noget den vej igennem.

Fra : Steen Sørensen

Dato : 02-03-04 17:22

takker,, hehe, hvad er adressen på hjemmesiden
steen

Fra : TommyF

Dato : 03-03-04 15:29

On Tue, 2 Mar 2004 17:21:36 +0100, "Steen Sørensen"
<kaerby@soerensen.mail.dk> wrote:

>takker,, hehe, hvad er adressen på hjemmesiden
>steen
Jeg beklager meget ))))

http://medlem.jubii.dk/thf/

Fra : Leony

Dato : 02-03-04 23:36

In news:40435fc9$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Steen Sørensen <kaerby@soerensen.mail.dk> typed:

> nogen der kender en hjemmeside hvor man kan se hvad forskellige
> chipsæt understøtter,

Her er en tabel for SiS chipsets:
http://www.sis.com/products/chipsets/spec_comparison.htm

Intel finder du her:
http://www.intel.com/design/chipsets/
Klik i højre hjørne (chipset comparison chart) for en
sammenligningstabel.

VIA har sikkert noget tilsvarende, men deres supportsider er nede pga
opdateringer.

Chipsets til P4:
http://65.68.55.12/inetpub/ftproot/p4_chipset_info.htm

--