Dangrønt/Green Power
Fra : Marlene

Dato : 01-03-04 11:21

Vi skrev lidt om dette produkt for et par uger siden (Annette) og prisen på
dette. Jeg har nu bestilt det og vil lige fortælle prisen (andre var vist
interesset i dette produkt også). Desværre er det ikke 800-900 kr., man
sparer ved køb af en hel palle.

En palle koster kr. 52,50 pr. sæk, og der er 15 sække på en palle (15 kg pr.
pose). Fragten beløber sig til kr. 265,-. Jeg bestilte så 2 paller, og
fragten blev kr. 245,-. Dvs. at jeg faktisk kun sparer ca. kr. 10,- pr. sæk
(en sæk koster kr. 70,- i forretningerne), så det er kr. 300,- i alt. Men
det er jo også penge

Venlig hilsen

Marlene.

Fra : Søren

Dato : 01-03-04 14:21

"Marlene" <tunnefjerndette@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

pr.
> pose). Fragten beløber sig til kr. 265,-

Jeg havde også et indlæg om Green Power, men faktisk var det produktet
"GrønhøHest" jeg tænkte på.
Det er baller á 400 kg. Også fra Dangrønt.

Er der nogen der har erfaring med dette, kan det f.ex. holde sig udendørs
under en presenning uden at mugne?
Evt. pris incl. lev.?

mvh Søren

Fra : Anet

Dato : 01-03-04 16:16

> [...]

sæk
> (en sæk koster kr. 70,- i forretningerne), så det er kr. 300,- i alt. Men

(klip)

det var ikke hø der var emballeret jeg sammenlignede med bare sat sammen på
en palle. Det var det ovntørrede hø som presset sammen på en stor palle med
plastik om. Det er var jo forskellen imellem at købe småballer emaballeret
på en palle og så ovntørret hø presset sammen på en palle omviklet med
plastik.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Marlene

Dato : 01-03-04 16:20

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Snip

> [...]

> plastik om. Det er var jo forskellen imellem at købe småballer emaballeret
> på en palle og så ovntørret hø presset sammen på en palle omviklet med

Der er jeg ikke helt med. Hun nævnte ikke den mulighed, da jeg ringede. Det
vil altså sige, at det du får leveret, er én stor høballe på måske 300 kg?
Jeg kan ikke helt forstå, hvad du mener, at du har sammenlignet med (prøv at
læs dit eget indlæg igennem). Du nævnte prisen for det, du får leveret, og
så var det, at jeg regnede ud, hvor meget man sparer ud fra, at en pose på
15 kg. koster 70,-. Det er også det ovntørrede hø, jeg får leveret.....

Venlig hilsen

Marlene.

Fra : Anet

Dato : 01-03-04 23:43

Det
> vil altså sige, at det du får leveret, er én stor høballe på måske 300 kg?

(klip)

Ja, den vejer ca. 400 kg. Du har helt korrekt forstået det.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Marlene

Dato : 02-03-04 08:07

> "Marlene" <tunnefjerndette@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Det
>

> (klip)
>
> Ja, den vejer ca. 400 kg. Du har helt korrekt forstået det.

Ok - måske er det ikke helt det samme, vi får leveret (Green Power grass med
melasse)?

Mvh. Marlene.

Fra : Anet

Dato : 02-03-04 16:16

> Ok - måske er det ikke helt det samme, vi får leveret (Green Power grass
med
> melasse)?
>
> Mvh. Marlene.

(klip)

Nej, det du får leveret er tørret græs med flydende melasse over. Det jeg
bruger er ovntørret hø.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Marlene

Dato : 02-03-04 18:47

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Snip

> Nej, det du får leveret er tørret græs med flydende melasse over. Det jeg
> bruger er ovntørret hø.

Ok - tak for oplysningen

Mvh. Marlene.

Fra : Anet

Dato : 04-03-04 21:31

Hej Marlene

Du kan læse om det jeg har bestilt her på dette link

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Marlene

Dato : 05-03-04 08:06

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Marlene
>
> Du kan læse om det jeg har bestilt her på dette link

Hej Annette.

Tak skal du have - men den side har jeg været inde på mange gange.
Ovenstående link giver kun forsiden. Kan du fortælle, hvad produktet hedder?

Vh. Marlene.

Fra : Anet

Dato : 06-03-04 09:49

> [...]
>
> Tak skal du have - men den side har jeg været inde på mange gange.
> Ovenstående link giver kun forsiden. Kan du fortælle, hvad produktet

(klip)

Det hedder grønhesthø.

--
~ Hilsen