NetTid: overførsel af tid?
Fra : Hans Paulin

Dato : 01-03-04 07:59

....når TDC om NetTid siger:

"Hvis du ikke bruger al den forudbetalte tid, overfører vi automatisk den
ubrugte tid til næste måned (dog højst overførsel af 2 måneders ubrugt
tid)."

....mener man så, at der højst kan overføres 2 gange 10, 20, 30 eller 80
timer - eller er der tale om den reelle tid, man ikke har brugt?

Altså: hvis jeg ikke bruger mine f.eks. 10 timer fra marts - er de så væk,
når jeg når til juni, hvis jeg heller ikke har brugt dem i april og maj
måned?
Hans

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 01-03-04 08:30

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> wrote in message
> [...]
> når jeg når til juni, hvis jeg heller ikke har brugt dem i april og maj

Det afhænger af, hvor meget du har brugt i april og maj månede. Hvis du
f.eks. har NetTid 10, så kan der maksimalt overføres 20 timer til næste
månede. Dvs. du maksimalt kan have 30 timer fra starten af en ny månede (de
normal 10 plus 20 timer overført). Hvis du har mere end 20 timer stående i
slutningen af en månede, så er alt over 20 timer tabt.

/Anders

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-03-04 09:49

Anders K. Olsen skrev:

> [...]
> ny månede (de normal 10 plus 20 timer overført). Hvis du har mere end
> 20 timer stående i slutningen af en månede, så er alt over 20 timer

....fint!

....det var sådan jeg håbede på at det hang sammen!

Tak for hjælpen!
Hans