Abu reservedele???!!!
Fra : fiskesnøren

Dato : 01-03-04 00:27

Davs,

Jeg er den glade ejer af et ABU Titan fastspole kysthjul. Desværre knækkede
håndtaget af, da jeg tabte det på molen under noget makrelfiskeri sidste år.
Jeg ville lige høre om nogen af jer kender til et sted, hvor man kan skaffe
reservedele til sådan et hjul?. Jeg har prøvet diverse ABU sider, men
forgæves.......... Jeg ville blive meget lykkelig, hvis I herinde kunne
hjælpe mig.

På forhånd tak

ML

---

Fra : Brian Egebjerg Peder~

Dato : 01-03-04 01:01

Hej ML

Prøv at henvende dig til din grejforhandler, de plejer uden problem at kunne
skaffe nye reservedele hjem til de forskellige fiskehjul.

Mvh. Brian Egebjerg