Samsung V200 standbytid?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-02-04 21:45

Hej..

En bekendt har fået ombyttet sin V200 to gange eftersom den var elendig til
at holde strøm.
Den 3. telefon var imidlertid ikke et hak bedre end de to øvrige. En lille
test viste, at telefonen i standby-tilstand uden iøvrigt at blive benyttet,
kunne holde strøm i 43 timer på et fuldt opladet batteri (næsten nyt).
Til sammenligning lover Samsung op til 110-130 timer så vidt jeg husker.

Hos Samsungs hotline siger de, at de 110 timer er absolut MAX.Men hvor får
de så 130 fra, og hvad dælen skal der til for at få en nogenlunde
standbytid?

Har andre en samsung med lige så ringe standbytid ?

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Peter & Louise

Dato : 29-02-04 22:21

Hej Thomas
Det er noget med at når de måler standby tider på telefoner, så er der ikke
sim kort i, din telefon bruger væsentligt mere strøm når der sidder sim kort
i telefonen, eks når signalet går ned skulle den bruge mere strøm, den
eneste måde du derfor reelt skulle kunne måle standby, er ved at pille sim
kortet ud af telefonen (det er ivertfald den forklaring jeg har fået)
mvh peter

Fra : Lars Koch

Dato : 01-03-04 13:59

Jeg har en Samsung e700 og der er "også" problemer... Alle samsungs modeller
er ikke så strømstærke som f.eks. SE og Nokia, men det er bestemt ikke et
problem. Min holder i ca. 3 dage ved alm brug, og der er lovet op til godt
10 dages standby osv osv... men derfor er jeg super glad for den alligevel.
Den er funktionel og alt fungerer fint :)

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-03-04 11:48

Peter & Louise wrote:
> Hej Thomas
> Det er noget med at når de måler standby tider på telefoner, så er
> der ikke sim kort i

Men så er den da ikke stand-by ? Så kunne de da ligeså godt slukke den. Så
ville de få endnu bedre målinger.

/jim