Flash player
Fra : tux

Dato : 29-02-04 21:22

Har nogen et godt bud på et download af en flash player? Jeg kører Mandrake
9.1.
) tux

Fra : Pingvinen

Dato : 29-02-04 21:36

tux skrev:
> Har nogen et godt bud på et download af en flash player? Jeg kører Mandrake
> 9.1.
> ) tux

det gør du her.

http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Fra : tux

Dato : 29-02-04 22:05

Jeg kan ikke få den hentet ned!
;-/ tux

Fra : tux

Dato : 29-02-04 23:58

Så lykkedes det efetr lidt surfen og taten!
Tak for hjælp.
) tux

Fra : Peter Mogensen

Dato : 29-02-04 21:47

http://www.macromedia.com

Fra : Jesper Mouridsen

Dato : 01-03-04 00:55

Den Sun, 29 Feb 2004 21:22:14 +0100. skrev tux:

> Har nogen et godt bud på et download af en flash player? Jeg kører Mandrake
> 9.1.
> ) tux
Findes der flash til konqueror?

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 01-03-04 01:18

Jesper Mouridsen wrote:
> Findes der flash til konqueror?

Det skulle jeg mene, jeg har flash kørende fint i konqueror på en anden
maskine end denne, så bare stil konkrete spørgsmål.

--
Lars Kongshøj
http://www.kongshoj.com/

Fra : Christian Iversen

Dato : 01-03-04 01:21

Jesper Mouridsen wrote:

> Findes der flash til konqueror?

Ja - konqueror kan med en udvidelse bruge netscape/mozilla-plugins, herunder
flash.

Til mandrake hedder pakken enten

kdebase-nsplugins
eller
libkdebase4-nsplugins

hvis jeg husker rigtigt.

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 01-03-04 06:10

On Sun, 29 Feb 2004 21:22:14 +0100, tux wrote:

> Har nogen et godt bud på et download af en flash player? Jeg kører Mandrake
> 9.1.

http://www.thebrix.org.uk/

Her kan du finde den og meget, meget mere til Mandrake.

--
Michael Knudsen