jagt fotografering
Fra : Keld

Dato : 29-02-04 19:20

Nu har I muligheden for at få en fotograf med på Jeres næste jagt og "skyde"
en masse flotte stemningsbilleder af Jer, mens I er på jagt.

Jeg møder op til jagten fra start eller når det passer Jer. Jeg deltager i
jagten 3 timer med mit kamera og tager billeder af Jer mens jagten står på.

For priser og supplerende oplysninger send en mail til
keld.nielsen@picture-it.dk, check www.picture-it.dk eller ring 40 72 75 85

mvh

Keld Nielsen

Fra : Tikka