Visnings problemer i IE6
Fra : Ole Pagh

Dato : 29-02-04 18:34

Dette emne var oppe i gruppen 14. februar , men der kom ikke rigtig noget ud
af det.
Derfor tillader jeg mig at komme med mit problem. (Det var en anden der
startede tråden sidst, men mit problem er eksakt det samme)
Det hele HAR virket OK i flere år, men pludselig kom fejlen:

Når en hjemmeside åbnes, bliver nogle af objekterne (billeder, links etc)
kun til en firkant med et lille rødt kryds i.

Det er ikke alle hjemmesider der driller, og det er forskelligt fra gang til
gang, hvilke billeder og links der bliver til et rødt x.
Ved at højreklikke på de enkelte objekter, kan man som regel få dem vist ved
at klikke på 'Vis billede', men det skal gøres med hvert enkelt.

Det hjælper ikke at slette midlertidige filer, samt ændre midlertidige
Internetfiler til 20-30 MB.

En af mine kolleger mumlede noget om en 'defekt' fil i Java Script, men det
har jeg desværre ikke megen forstand på.

Er der nogen derude med en god ide eller link til at få løst det irreterende
fænomen.

--
hilsen Ole Pagh

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 29-02-04 22:38

Hej Jeg har lidt af samme problem.

Jeg har lige fået installeret XP Professionel på en ny computer.

På min hjemmeside får jeg ikke(aldrig) vist min OCVSCROOL.CLASS

Er det noget med opsætning af Exploren ?
Det virker ellers fint fra andre computere.

Og så har jeg også oplevet samme problematik som Ole.

hilsen
Dennis

"Ole Pagh" <olepagh[fjern_dette_og sæt_et .efter_ole]@mail.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:40422284$0$13965$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 01-03-04 08:05

Hej Igen,

Jeg manglede understøttelse af JAVA - og så kørte det.

hilsen
Dennis

Fra : Johnny Jorgensen

Dato : 04-03-04 14:32

Hej!

Her er hjælp til løsning af java-problemer:
http://hp.vector.co.jp/authors/VA012735/vm_en.html

Mvh JJ

---

Fra : P.Christensen

Dato : 08-03-04 19:34

Hej, jeg har samme problem men det er kun pdf-filer jeg ikke kan åbne?

Nogle forslag til evt. manglende plugin?

Hilsen Palle

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-03-04 10:09

P.Christensen skrev:

> Hej, jeg har samme problem men det er kun pdf-filer jeg ikke
> kan åbne?
>
> Nogle forslag til evt. manglende plugin?

Acrobat Reader?

<http://www.adobe.dk/products/acrobat/readermain.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen