Fotograf Sylvest Jensen
Fra : CPA

Dato : 29-02-04 18:12

Er der nogen i gruppen, der ved, om der findes et arkiv for fotos taget af
Sylvest Jensen fra Hillerød. Jeg er særlig interesseret i luftfoto af
gårdene omkring Hillerød.

CP Andersen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 29-02-04 19:31

Sun, 29 Feb 2004 18:11:37 +0100, skrev CPA:

>Er der nogen i gruppen, der ved, om der findes et arkiv for fotos taget af
>Sylvest Jensen fra Hillerød. Jeg er særlig interesseret i luftfoto af
>gårdene omkring Hillerød.

Yes, Det kongelige Bibliotek (Det royale Bibliotek ville det vel
hedder i TV-avisen) har sagerne. Se her:

http://www.kb.dk/kb/dept/nbo/kob/luft/

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 29-02-04 21:51

Kurt Hansen <kurt@FJERNDETTEtowle.dk> skrev:

>Det kongelige Bibliotek (Det royale Bibliotek ville det vel
>hedder i TV-avisen)

Applaus!

http://pedalo.dk/thailand/