broderi
Fra : JB

Dato : 29-02-04 15:55

>Hej Mette og andre

>Jeg har prøve at download programmet, men det mislykkes,
>jeg får fejl error 5003 Ox8004.
>ved du om der er andre programmer man download uden fejl

Ved du også om der er nogen steder på nette man kan lære broderi,
som sagt er jeg en mand uden nogen forkundskaber og ønsker hjælp.
Jeg vil på et sener tidspunk lave et billede af min hund, men forskellige
garn og stink.

Jørgen

Mette Tornager Eriksen <metteerik92@LÆSESIKKEhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40094d04$0$27462$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

--
Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervira.

Fra : JB

Dato : 03-03-04 07:17

JB <oz7aik@mail.dkx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4041fcc6$0$27435$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Jane

Dato : 05-04-04 15:48

JB skrev i <news:4041fcc6$0$27435$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

> Ved du også om der er nogen steder på nette man kan lære broderi,
> som sagt er jeg en mand uden nogen forkundskaber og ønsker hjælp.

Hvis du kan læse engelsk er her en side hvor du kan
finde en grunding gennemgang af forskellige broderi emner.
http://www.cross-stitching.com/knowhow.asp

Jane