Unlock af 3310
Fra : Sebastian O. Jensen

Dato : 28-02-04 22:41

Jeg har indtastet kode 1 hvorefter den skrev noget lignende med "no
restriction"
Men den er stadig låst. det er vist noget med at man skal indtaste en kode
2. Jeg har ultimate men hved ikke hvad jeg skal indtaste i feltet "gid1"

Her lidt info om min telefon, hvis der er nogen der lige kan generere en
kode jeg kan bruge.

Min telefon er låst til Debitel
Imei: 350993803506536

Med venlig hilsen

Michael

Fra : helloo.dk

Dato : 28-02-04 23:57

"Sebastian O. Jensen" <balledude@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har indtastet kode 1 hvorefter den skrev noget lignende med "no
> restriction"

Betyder at lås 1 er låst op..

> [...]
> 2. Jeg har ultimate men hved ikke hvad jeg skal indtaste i feltet "gid1"
>
> Her lidt info om min telefon, hvis der er nogen der lige kan generere en

Prøv denne... #pw+7322775432+4#

Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : jønne

Dato : 01-03-04 08:02

prøv denne
#pw+726290665726537+7#

Fra : helloo.dk

Dato : 01-03-04 09:33

"jønne" <jonneh@info.dk> wrote in message
> prøv denne
> #pw+726290665726537+7#

Ja hvis du nu ved hvad du snakker om ville du vide at det er en DCT3 telefon
her er snak om.
Den kode du sender her er til en DCT4 telefon. Derfor er din bemærkning ikke
en hjælp men blot et tegn på du ikke ved hvad du har med at gøre!
Hilsen Dan

Fra : Thomas Hansen

Dato : 07-03-04 00:25

Hej Svindler Jønne

Kommer der snart den køler til mig som jeg har betalt for???

Eller har du igen smidt adressen væk!!!

/Thomas - Valby

Fra : Sebastian O. Jensen

Dato : 02-03-04 15:31

1000 tak. Det er rart at der er mennesker der ikke al tid skal havde penge
for tingende