MS Windows
briani 27239
Windows XP genstarter i stedet for at lukk~
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 28-02-04 20:23

Min fader har netop fået en ny PC fra Fujitsu-Siemens. Den kører Windows
XP.

Den har bare det problem, at den - når man vælger Luk computeren - i
stedet vælger at genstarte.

Jeg har på fornemmelsen, at det enten har noget at gøre med hans
Antivirus-program (Panda) eller muligvis noget med power management i
BIOS-indstillingerne. Disse ser dog ud til at være korrekte, og når det
slås fra, så hjælper det ikke.

Er det et kendt problem - og hvad gør man ved det?

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : JSM

Dato : 28-02-04 21:14

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slås fra, så hjælper det ikke.
>
> Er det et kendt problem - og hvad gør man ved det?

Der er flere kendte problemer. Prøv at kigge på
http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.php der er en del af dækket.

mvh
Jesper

Fra : grokraft

Dato : 01-03-04 09:08

http://www.kandu.dk/

Fra : grokraft

Dato : 01-03-04 09:08

> [...]
det
> slås fra, så hjælper det ikke.
>
> Er det et kendt problem - og hvad gør man ved det?

Dit problem kan sagtens være virus jeg ar selv haft det
AntiVir et godt tysk program med næsten dalig opdatering kunne løse det
programmet er gratis

Med venlig hilsen grokraft

http://www.kandu.dk/