SMS fra TDC net til f.eks 3G net problemme~
Fra : Bare mig

Dato : 28-02-04 07:37

Hejsa!

Jeg kan ikke modtage sms'er fra f.eks. Telemore abn. (TDC Net)!

Jeg har 3 som opratør! De siger der har været problemer de sidst par dage
med TDC kunderne ikke kan sende sms'er til f.eks 3's kunder!

Er der nogen der ved hvornår der bliver gjort noget ved det!?

(Der temlig meget noget pis at folk tror man ikke gider svare dem! MEn at
man bare ikke har fået ders besked! Øv Øv)

Dan
Mortorla A838

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-02-04 18:02

On Sat, 28 Feb 2004 07:37:11 +0100, "Bare mig" <en@hemmelighed.jaja>
wrote:

> [...]
>
>(Der temlig meget noget pis at folk tror man ikke gider svare dem! MEn at
>man bare ikke har fået ders besked! Øv Øv)

Hvis du ikke får beskederne, får afsendren heller ikke besked om at de
er afleveret.
Flemming Jacobsen

Fra : Johnny

Dato : 28-02-04 18:16

Thunderbird [7100] wrote:

> Hvis du ikke får beskederne, får afsendren heller ikke besked om at de
> er afleveret.

Hmmm... får man ikke kun svar, hvis man har slåer "leveringsrapport"
til? Jeg har ikke brugt det i flere år, og der er nok mange som mig,
der ikke bruger det.

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Dan

Dato : 28-02-04 19:18

Ja præsis! Det er kun hvis man slår det til ellers skrive *0# først i
beskeden (TelMore)

Dan
(Bare mig)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-02-04 22:37

On Sat, 28 Feb 2004 18:16:12 +0100, Johnny
<johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> wrote:

>Hmmm... får man ikke kun svar, hvis man har slåer "leveringsrapport"
>til? Jeg har ikke brugt det i flere år, og der er nok mange som mig,
>der ikke bruger det.

Jeg slår det ellers altid til da det er en gratis tjeneste
Flemming Jacobsen