MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ang: udpakning af stor fil
Fra : BB

Dato : 28-02-04 12:33

Hej med jer
Jeg har en masse rar filer som indeholder en stor ISO fil på 4,6 GB, men når
jeg vil pakke dem ud med winrar kommer følgende meddelse kun NTFS system
uderstøtter større filer end 4,0 gb, og derfor kan den ikke pakkes ud.
Jeg bruger winXP pro med fat 32, så hvis der er en der har en løsning så jeg
kan pakke ISO filen ud vil jeg blive glad.
Hilsen Bent

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-02-04 12:44

"BB" <mig@selv.com> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> kan pakke ISO filen ud vil jeg blive glad.

Find en ekstra harddisk på 5-10 Gb og opret NTFS på den, så kan du få filen
pakket ud.
Jeg ved ikke om ISO buster (http://www.smart-projects.net/isobuster.htm) kan
hjælpe dig med at trække filerne ud uden at du skal have en anden HD med
NTFS, du kan jo prøve.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : ///JJ

Dato : 28-02-04 13:03

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> wrote in message
> [...]
> når
> jeg
>
> Find en ekstra harddisk på 5-10 Gb og opret NTFS på den, så kan du få

Ja, enten en ny disk, eller bare en partition på ene af dine nuværende, på
mindst 4.6GB med NTFS som filsystem.

mvh
///JJ

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-02-04 02:55

Vil ikke hjælpe da han ikke vil kunne flytte filen til den nye
partition.

On Sat, 28 Feb 2004 12:43:34 +0100, "Laziter [9440]"

Fra : ///JJ

Dato : 29-02-04 05:16

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Vil ikke hjælpe da han ikke vil kunne flytte filen til den nye
> partition.

Say what - hvorfor ikk? Om ikk andet kan han da flytte rar-filerne til den
nye disk.........??

mvh
///JJ

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-02-04 16:50

Min fejl, læste lige forkert.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-02-04 03:07

Konverter drevet til NTFS. Skriv "help convert" ved en cmd prompt
(uden "") for instruktioner om hvordan du gør eller kik i hjælpen.

Fra : BB

Dato : 29-02-04 08:17

"BB" <mig@selv.com> wrote in message
> [...]
jeg
> kan pakke ISO filen ud vil jeg blive glad.

Hej igen
Jeg takker for de gode svar og vil sikkert købe en ny HD og bruge NTFS
filsystemet på den
Hilsen Bent