Findes der et program til mit netværk
Fra : Qbic - 6400

Dato : 28-02-04 15:49

Jeg står lige og mangler et program som kan fortælle mig at der er andre som
prøver at koble sig på mit trådløse netværk ( Accespoint )

--

Qbic Sønderborg
Tlf. 2336 4892

Fra : Jan Bachman

Dato : 28-02-04 18:38

>Jeg står lige og mangler et program som kan fortælle mig at der er andre som
>prøver at koble sig på mit trådløse netværk ( Accespoint )
Har dit AP ikke en log hvor det står?

/Jan

Fra : Qbic - 6400

Dato : 28-02-04 19:19

Tænker på et popupprogram som kan fortælle om nogen er ved at tilkoble sig

Fra : Søren Bertelsen

Dato : 28-02-04 21:02

Det er vel bare at fortælle serveren, hvilke IP -adresser som kan koble
sig på netværket.. Så er der jo ikke andre som kan komme der ind på

/Søren

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-02-04 21:49

Søren Bertelsen <s@bertelsen.mail.dk> skrev....

> Det er vel bare at fortælle serveren, hvilke IP -adresser som
> kan koble sig på netværket.. Så er der jo ikke andre som kan
> komme der ind på

Du antager der er tale om uønsket brug af netværket. Det kunne jo
være det også var interessant med live info om hvilke godkendte
brugere der aktuelt loggede på netværket.

--
Kent Oldhøj

Fra : Jan Bachman

Dato : 29-02-04 09:56

>Jeg står lige og mangler et program som kan fortælle mig at der er andre som
>prøver at koble sig på mit trådløse netværk ( Accespoint )
Dette link er lige blevet postet i alt.internet.wireless
http://home.comcast.net/~jay.deboer/airsnare/

Måske det kan noget af det du ønsker.

/Jan

Fra : Qbic - 6400

Dato : 29-02-04 16:58

Hammer godt, lige netop sådan et program jeg søgte.

/ Qbic